Gå til innhold

Problemer med Battlenet

Anbefalte innlegg

Hei

Idag da jeg logget inn fikk jeg beskjed om at denne accounten nå var en battlenet account. Jeg har ikke lagd meg en battlenet enda..

Og nå kommer jeg meg ikke inn.. Noen som vet hvorfor? Jeg kan gi mer informasjon senere hvis noe trenger mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er synd og høre, hvis ikke dere har merget Wow-Accounten til Battle.net har da noen som har fått vite passordet og account-navnet gjort det. Når du merger, blir emailen brukt så dere kan prøve deres email istedenfor account name når dere prøver og logge på ingame.

Endret av Roobert
Lenke til kommentar
Prøvde emailen.. Det funka veldig dårlig. Men må han ikke "Godta" på min email for å lage MIN accuont på hans email? (Dårlig skrever)

Nei, det må han ikke det han/hun gjør at de lager siden egen battle.net account med sin egen mail og når man er ferdig kan man trykke på "Merge wow-account" så putter du bare inn account navnet og passordet, så har de desverre accounten, når jeg fikk høre om dette merga jeg accounten min med en gang hehe.

Uansett er det sikkert hundrevis av mennesker som har problemer som dette så tror ikke du vil få et svar fra Blizzard så fort, husker jeg så en tråd på forumet der en hadde ennå ikke fått en mail etter 3 uker..

Lenke til kommentar
Prøvde emailen.. Det funka veldig dårlig. Men må han ikke "Godta" på min email for å lage MIN accuont på hans email? (Dårlig skrever)

Nei, det må han ikke det han/hun gjør at de lager siden egen battle.net account med sin egen mail og når man er ferdig kan man trykke på "Merge wow-account" så putter du bare inn account navnet og passordet, så har de desverre accounten, når jeg fikk høre om dette merga jeg accounten min med en gang hehe.

Uansett er det sikkert hundrevis av mennesker som har problemer som dette så tror ikke du vil få et svar fra Blizzard så fort, husker jeg så en tråd på forumet der en hadde ennå ikke fått en mail etter 3 uker..

Prøvde og lage min egen Battlenet account og merge wow accounten etter jeg lagde denne posten. Men når jeg trykker Merge Account og skreve inn alt som skal til, får jeg beskjed om at denne accounten allerede er merga... Men hvis jeg ikke får svar før lenge, som du sier skjedde med deg en gang da du gjorde noe, mener du at jeg må vente flere uker før jeg kan spille igjen? Hadde nettop dinga dr00den min 80 ffs!

Lenke til kommentar

Prøvde og lage min egen Battlenet account og merge wow accounten etter jeg lagde denne posten. Men når jeg trykker Merge Account og skreve inn alt som skal til, får jeg beskjed om at denne accounten allerede er merga... Men hvis jeg ikke får svar før lenge, som du sier skjedde med deg en gang da du gjorde noe, mener du at jeg må vente flere uker før jeg kan spille igjen? Hadde nettop dinga dr00den min 80 ffs!

Jeg har aldri mistet accounten min, men ja, det kunne vært en nær venn som kan passordet ditt (?) eller det kan være en keylogger som har skaffet passordet ditt og brukernavnet og merga accounten din desverre.

Jeg anbefaler og sende en e-mail til Blizzard så fort som mulig. Eller ta kontakt via telefon, men har hørt at det skal være vanskelig.

Husk i emailen og oppgi, emailen din, brukernavnet (ikke passordet) og CD key du fikk med spillet, navn, adresse, gateadresse, postboks nummer osv. Lykke til!

Lenke til kommentar
Siste nytt er at jeg ikke lenger finner characterene mine på Armory.. Jeg finner andre, men ikke mine egne.

Noen andre som kan søker på mine for sikkerhets skyld?

Wallec, Scurze, Muggles.

Jeg finner masse navn som du har utnevnt, men jeg vet ikke realm eller klass så blir litt vanskelig, men hvis du ikke finner dine egne character i det verste tilfellet har han/hun som har tatt kontoen din sikkert tømt characterene dine for items og gold og så slettet dem, noe som wow-hackere nesten alltid gjør.

Du kan også prøve og søke på wowhead.com Profiler.

Endret av Roobert
Lenke til kommentar

Prøv å lag en trial account og logg inn med en ny char på din server.

Se om din Druid er pålogget og prøv med en whisper.

Gjør det gjerne slik at du da har en lvl1 druid og later som om du spør om råd fra lvl80 druiden. Prøv deretter å fisk litt opplysninger.

Lenke til kommentar
Prøv å lag en trial account og logg inn med en ny char på din server.

Se om din Druid er pålogget og prøv med en whisper.

Gjør det gjerne slik at du da har en lvl1 druid og later som om du spør om råd fra lvl80 druiden. Prøv deretter å fisk litt opplysninger.

Lån heller en kompis sin konto, siden trial accounts ikke kan whispere folk uten at dem er på friend listen til personen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...