VroD01 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hei folkens Er på leit etter eit databord i fargen valnøtt. Planen er at det skal være minst mulig, passelig billig og ikke ta opp for mykje plass i stova. Skjermen kan hengast på veggen bak. PC-kabinettet kan gjerne dyttast inn i eit siderom i bordet. Når det gjeld farge så er tanken at det skal stemme sånn passe overens med amadeus-serien til møbelringen. Vil svært gjerne ha tips... Takk! Lenke til kommentar
Stine_K Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hei folkens Er på leit etter eit databord i fargen valnøtt. Planen er at det skal være minst mulig, passelig billig og ikke ta opp for mykje plass i stova. Skjermen kan hengast på veggen bak. PC-kabinettet kan gjerne dyttast inn i eit siderom i bordet. Når det gjeld farge så er tanken at det skal stemme sånn passe overens med amadeus-serien til møbelringen. Vil svært gjerne ha tips... Takk! Har du sett på IKEA? Vi har et databord derifra, men det er riktignok hvitt. Det er i alle fall stor sannsynlighet for at de har noe som kan brukes der! Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Hei, og takk for svar. Joda, fant desse: - IKEA- - IKEA - IKEA Men nermeste eg kom til var dette: - IKEA Etter litt leiting fant eg og dette: - Møbelringen Fant også i brun utførelse, men dobbel pris: - A-møbler Dette er bra, men hvitt: - Fagmøbler Men ingen av borda er forma slik at bordet er i valnøtt og pcen kan stikkes inn på sida. Spørst om ikkje eg er for spesifik, men ønsket er eit bord som gjemmer pcen uten at det er eit skap. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Gjemme pc'en, hvorfor i all verden skal du gjemme den?! Det er jo så kvinnfolk-aktig, gud... Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Beklager... Greia er at huset er nytt og pcen skal i stova. Kunne tenkt meg å kamuflere pchjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå