balderx Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Skal kjøpe meg hovedkort innen et par uker. Er i tvil om jeg skal vente på nforce2 400 ultra Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det er ute allerede. Abit NF7-S v2.0 , Asus A7N8X Deluxe rev. 2.0 , og Epox 8RDA3+ har det. Lenke til kommentar
balderx Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg mener at det er mulig å kjøpe kort som offisielt heter nforce 2 400 ultra. Ser at Asus, Gigabyte, Shuttle og Aopen kommer med disse kortene. Mitt spørsmål er derfor. Når er det sannsynlig at disse produsentene kommer med disse kortene til nettbutikkene i Norge? Lenke til kommentar
aMo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg kjøpte et Asus A7N8X Deluxe rev 2.0 på Komplett for noen uker siden.. Det står 333mhz på esken, men i Bios er det full støtte for 400mhz både på cpu og ram.. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg mener at det er mulig å kjøpe kort som offisielt heter nforce 2 400 ultra. Ser at Asus, Gigabyte, Shuttle og Aopen kommer med disse kortene. Mitt spørsmål er derfor. Når er det sannsynlig at disse produsentene kommer med disse kortene til nettbutikkene i Norge? Det er riktig at Asus A7N8X Deluxe PCB2 har støtte for det, men HK med 400 ultra har bl.a. en minneslått ekstra. De er å få kjøpt om en uke eller to. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå