Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hei! Pleier man å ha klær/ringpermer og alt klart første dag man begynner på vgs2 ? Jeg har nemlig ikke bestilt klær&hjelm til faget enda. Lenke til kommentar
deum Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 det er jeg ikke helt sikker på. Men regenr ikke med det , siden første skoledag pleier å vare i 1time ca . Men tror du skal få noen tilbud på klær ol via skolen. Uansett er det jo for sent å bestille nå , så du får bare vente å se lykke til på skolen (Y) Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 er nok ingen fare, de fleste skolene klarer ikke få igang undervisning første uka engang. har vel også vært sånn at du har en uke på deg til å skaffe inn bøker du har bestilt men ikke fått og lignende. bare bestill og vent til du får du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Tror det er dumt å kjøpe inn ustyr ukesvis før skolestart, så har du feil kalkulator og slikt. Ta deg heller en shoppingrunde første helg etter skolestart. Tror det er dumt å kjøpe inn ustyr ukesvis før skolestart, så har du feil kalkulator og slikt. Ta deg heller en shoppingrunde første helg etter skolestart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hehe ok Vi har fått utstyrslisten riktignok. Trigonometrisk kalkulator er en av tingene. (og jeg som kjøpte kalkulator i fjor! ) Kanskje ta en tur i morgen, må sikkert bestille stor nok kjeledress ettersom jeg er høy og ikke så tykk. edit: har visstnok trigonometriske funksjoner på den kalkulatoren jeg har alikevel heldigvis Endret 13. august 2009 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå