bigwill Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hei Kjøpte meg et panasonic zs7 før ferien da dette kamera både filmer i 720p og tar generelt gode bilder. Nå har jeg kommet tilbake fra ferie og det ble 101 videosnutter som ble satt sammen til 45 minutter. Helt ok resultat faktisk. Men når jeg filmer rett mot en sterk lyskilde så får jeg noen blå vertikale striper på filmen. Skal det være slik eller er d feil med mitt kamera ?? BigW Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ser det noenlunde ut som dette? Jeg kommer ikke på hva fenomenet kalles i farten, men det er en iboende svakhet med CCD-teknologien og langt fra et uvanlig problem. Lenke til kommentar
bigwill Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Ser det noenlunde ut som dette? Jeg kommer ikke på hva fenomenet kalles i farten, men det er en iboende svakhet med CCD-teknologien og langt fra et uvanlig problem. Jepp. Helt likt ja. Men da antar jeg at dette er et vanlig problem og ikke en feil med mitt kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå