Gå til innhold

TV2s PL-manager [Liga: diskusjon.no]

Latias

Anbefalte innlegg

Meld dere på her. :)

Les om PL-manager her

Liganavn: diskusjon.no

Vet at Fantasy PL kommer til å bli mest populær, men greit å ha en tråd om dette også. Er tross alt fine runde- og sammenlagtpremier her. :)

Ser at TV2 har bare kopiert og limt inn regler fra TL-manager:

Spillere/trener kan fritt skiftes ut inntil starten av Tippeligaen den 14. mars klokken 20.00.Etter dette tidspunkt, har du tre bytter per spillerunde.

:!:

Da er det bare å melde seg på, folkens! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var jeg med: Sameboe FC

Tips til spillerkjøp: Essien og Cana er grisebillig iforhold til skills, så anbefales virkelig!

Problemet er at defensive midtbanespillere ikke samler så mange poeng. De scorer ikke mål så ofte, og har assister kun en gang i blant. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dessverre for dere har jeg også meldt meg inn i ligaen. Dessverre for meg har det startet litt dårlig, men det er mange runder igjen så bare pass dere.

Edit: Lagnavnet mitt er forresten noe så oppfinnsomt som PLM 09. Dere klarer sikkert å finne ut hva det står for selv.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tv2 har mekka ihop Champions League manager. Fungerer på samme måten som PL manager.

For å lage deg et lag bare logger du inn på PL manager, holder pilen over hvor jeg har merka på bildet, så kommer det opp en rullegardinmeny du kan velge på.

post-155399-1252672359_thumb.jpg

Laga Liga: Diskusjon.no

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...