Latias Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Meld dere på her. Les om PL-manager her Liganavn: diskusjon.no Vet at Fantasy PL kommer til å bli mest populær, men greit å ha en tråd om dette også. Er tross alt fine runde- og sammenlagtpremier her. Ser at TV2 har bare kopiert og limt inn regler fra TL-manager: Spillere/trener kan fritt skiftes ut inntil starten av Tippeligaen den 14. mars klokken 20.00.Etter dette tidspunkt, har du tre bytter per spillerunde. :!: Da er det bare å melde seg på, folkens! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Da var jeg med: Sameboe FC Tips til spillerkjøp: Essien og Cana er grisebillig iforhold til skills, så anbefales virkelig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Da var jeg med: Sameboe FC Tips til spillerkjøp: Essien og Cana er grisebillig iforhold til skills, så anbefales virkelig! Problemet er at defensive midtbanespillere ikke samler så mange poeng. De scorer ikke mål så ofte, og har assister kun en gang i blant. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kjører elendige forsvarere og en superoffensiv midtbane, samt tre angripere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jaja, får kjøre dette spiller også. LeineVel er påmeldt! 3-4-3 formasjon Lenke til kommentar
Manken Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Da har jeg meldt meg på også! Men må sies at jeg har ekstremt lite peiling på PL Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 87 poeng etter første tellende runde. Ikke verst. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jøss, jeg leder faktisk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Kjører elendige forsvarere og en superoffensiv midtbane, samt tre angripere. Bra taktikk! 100 poeng, og en keeper som fikk -4 poeng. Ikke verst. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Elendig runde, men kommer sterkere tilbake. Skal vinne detta Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 85 poeng, jaja, for si meg fornøyd. Hadde dessverre Nasri, good job. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Dessverre for dere har jeg også meldt meg inn i ligaen. Dessverre for meg har det startet litt dårlig, men det er mange runder igjen så bare pass dere. Edit: Lagnavnet mitt er forresten noe så oppfinnsomt som PLM 09. Dere klarer sikkert å finne ut hva det står for selv. Endret 27. august 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) I'm in hmm, hvordan spiller jeg kamper der egentlig? faste tidspunkt og dager? Endret 6. september 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 I'm in hmm, hvordan spiller jeg kamper der egentlig? faste tidspunkt og dager? Du velger et lag, og får poeng etter hvordan spillerne i virkeligheten gjør det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Tv2 har mekka ihop Champions League manager. Fungerer på samme måten som PL manager. For å lage deg et lag bare logger du inn på PL manager, holder pilen over hvor jeg har merka på bildet, så kommer det opp en rullegardinmeny du kan velge på. Laga Liga: Diskusjon.no Endret 11. september 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Skal du lage en ny tråd om det, eller skal jeg bare putte infoen i førstepost? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Gidder du lage tråd eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1151512 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå