Gå til innhold

HTC Hero - på engelsk nå, eller vente på norsk?

csoki

Anbefalte innlegg

Jeg har omsider bestemt meg for HTC Hero, men selvsagt har den ikke kommet på norsk enda, selv om det flere steder på nett står ca 10. august... Leverandøren sa minst to uker fra nå, kanskje lengre, hvem vet... Hvordan er den på engelsk? Spesielt i forhold til ordliste og sånn? Er det bare å kjøpe nå, eller best å vente? Hva sier dere, dere som har den (på engelsk)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har omsider bestemt meg for HTC Hero, men selvsagt har den ikke kommet på norsk enda, selv om det flere steder på nett står ca 10. august... Leverandøren sa minst to uker fra nå, kanskje lengre, hvem vet... Hvordan er den på engelsk? Spesielt i forhold til ordliste og sånn? Er det bare å kjøpe nå, eller best å vente? Hva sier dere, dere som har den (på engelsk)?

Har du sjekket på elkjop.no? Den skal være på norsk i følge Elkjøps brukerstøtte. Jeg ringte dem tidligere i dag og fikk dette bekreftet.

Jeg har selv bestilt en engelsk version fra chess.no.

Lenke til kommentar

Ordliste er på norsk, mens meny er på eng, det skal være mulig å oppgradere til norsk når den er tilgjenglig.

Lenke til kommentar

Jeg tenker over hode ikke på at den er engelsk. Har norskt tastatur og norsk ordliste, ellers forholder jeg meg til en masse widgets og programmer som i de fleste tilfeller aldri blir oversatt til Norsk.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg kjøpte HTC hero på expert igår til 2099 med netcom flexitalk 99(da jeg hadde dette fra før av, og så vidt fornøyd med det abbonomentet) Prisen varierte alt fra oppimot 4500 hos elkjop/telekiosken, ned til 3100 spaceworld 2800 netcom.no osv... så bruk tid på og lete! men ja anyway, det er en Nordisk versjon, så jeg tipper den er norsk:) (har ikke fått den ennå, hehe:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...