Like clockwork Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hei. Sitter her og skal formatere pc`en min, og ønsker å beholde savene min på Football Manager 2009. Jeg har funnet mappen i Windows hvor dem ligger, kan jeg da bare legge dem inn på en ekstern harddisk, og lime dem inne senere når jeg har lagt inn spillet på nytt? Eller er det en annen løsning på det? Takker så mye for svar Mvh Endret 13. august 2009 av Blueone Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Antar det er snakk om ein profil tilknytt til savene dine. Kvifor ikkje forsøke å flytte det du har lagra over på pcen til ein kompis? Så ser du etter litt prøving og feiling kva som må til. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Tusen takk for svar! Men høres ut som mye jobb Så tror jeg bare formaterer å lar det stå til, savene er ikke så viktig:) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Legg dem over på en minnepenn! Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Legg dem over på en minnepenn! Ja det er det jeg har tenkt å gjøre, men jeg lurer på om det vil fungere når jeg legger dem inn spillet på nytt? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg antar det. En savegame kan jo brukes på flere pcer, så ville nå tro det... Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Jeg antar det. En savegame kan jo brukes på flere pcer, så ville nå tro det... Ok. Tusen takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå