Starcraft Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) hei.. har instalerte annlegg i bilen, med Hartman Kardon CA-5250, med to front høytalere, to bak høytalere og en sub, alt er kobla opp og skal væra kobla riktig i følge ein kamerat med litt peiling som hjalp meg, men det er kunn høytalerne bak som spiller, ikke suben eller de forran... noen som aner hva det kan være, instillinger på forsterkern eller? har prøvd de også litt med får det ikke til.. Noen som vet hva problemet kan være? Håper på svar=) Mvh. Eirik Slik er det kobla opp: Endret 13. august 2009 av Starcraft Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er alle phono/RCA koblet på? Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Er det de kablene med plugg på som en er rød og en hvit..? er heilt blank på detta så jeg spørr sikkert dumt. Det som er koba fra spillern er dette: Går kunn en sånn kablen som har en hvit og en røf plugg i hver ende, skal det være flere sånn ell? Endret 13. august 2009 av Starcraft Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Har nye Alpine spiller med tre linjeutganger, denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...&stortbilde=ok kan det væra noe med spillern at man må gå inn på noe innstillinger der når man starter den opp? Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Ingen som vet noe om detta...?? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Du må bruke alle utgangene på spilleren til alle inngangene på forsterkeren.. Både front, rear og sub skal ha hver sin phono/RCA-kabel. (der du skriver til forsterker på bildet skal alle ha hver sin kabel som så går inn i forsterkeren). Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 da skjønner jeg, takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå