Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]Leter etter ny bil, meninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal du ha fransk ville ikke jeg vurdert Xantia. Det hydropneumatiske systemet er ikke billig å fikse på om det først går skeis.

Japse er standard svar når det er snakk om lav prisklasse samtidig som man vil ha lave driftskostnader. Mazda, Mitsubishi, Toyota, Honda osvosv.

Det eneste du vil legge merke til er at Honda og Toyota ligger litt høyt i pris, mye pga det gode ryktet. Det vil dog ikke si at de er mer driftsikre enn f.eks en Mazda eller Mitsubishi.

 

Nå er det jo ikke garantert at noe skal gå feil med hydropneumatikken, men frem til den tid så har du en vanvittig god bil! :)

Lenke til kommentar

Joda sant nok det. Det skal sies at jeg også var og så på en Xantia når jeg skulle ha bil. Var en Activa utgave. Satt godt i svingene og var sykt gode seter. Var generelt sett veldig mye bil for pengene.

Men hvis du skal kjøpe en Xantia bør du iallefall være bevisst på at det kan ta kvelden, og at det ikke er en billig affære og fikse opp i. Dette er jo også noe man slipper å tenke på om man kjøper noe annet enn Xantia. Trenger ikke være japse, kan godt være fransk, men helst noe uten hydropneumatikken ;)

Lenke til kommentar

Mercedes E300 te, 89-modell.

Fullt utstyrt og kostet 21000.... eugodkjent i år.

Bruken er alt annet enn til og fra jobb-kjøring, siden det knapt tar et kvarter på sykkel dit.

 

Eneste planen så langt er enten å få tak i et tanklokk i rett farge, evt få tak i rett lakk til det lokket som er.

Det ble plukket fra en annen e-klasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...