Gå til innhold

Race Driver GRID vil ikke loade. HJELP!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Når jeg går innpå GRID så kommer jeg bare til loading skjermen , der står den bare å loader og kommer seg ikke videre. En noen få ganger jeg har kommet videre men da vil den ikke loade når jeg starter race osv.

Også, når jeg går på options og skal skifte grafikk innstillinger osv. så begynner PSU å bråke mye åsså skrur PCn seg av.

Noen som vet hva som er gale?

PC speccs:

Intel Core I7 920

Radeon 4870x2

OCZ 1600mhz DDR3 6GB RAM

Asus P6T

Chieftec Super Series 750w modulær.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er bare en dårlig rip du har fått tak i, Og piratus èl svinus skal vi ikke ha noe av på dette forumet! Dermed så skal det være sagt at jeg ikke vet noenting om du faktisk er en piratus èl svinus eller ei. så mine uttalser har dermed ingen gyldig grunnlag og kan egentlig bare ignoreres, hvis det ønskes. /TROLL\

Troll + tidligere tråd hvor jeg har hatt lignende problemer = NT

NT;

Jeg har faktisk hatt noe av det samme problemet, bare at jeg opplevde at jeg ikke fikk spilt mer en ett par titalls sekunder avgangen. Dette var i Oblivion og The Emperor med sine bodyguards rakk så vidt og komme inn i cella mi, før pc'en skrudde seg av.

Jeg prøvde og støvsuge pc'en, reinstallere spillet, støvsuge pc'en igjen, formatere. Ingenting fungerte.

Da gikk det opp et lys for meg ( Jeg har en liten stund spekulert i om PSU'en min snart tar kvelden, Grunnet meget mye støy- og høy varmeutvikling) At jeg burde jo prøve og se om det skjer med andre spill enn bare Oblivion, Så jeg fyrte opp CS:S og det samme skjer igjenn.

Etter noen runder med fjernkontroll i veggen så kom jeg til en konklusjon om at det var PSU'en min som hadde gått, Så jeg kjøpte ny.

Og etter at jeg fikk ny Strømforsyning til pc'en så har kjæresten min kommet tilbake, Jeg har bedre sex enn noengang tidligere, Mor sine hjemmelagede kaker smaker bedre enn noengang! og sist men ikke minst; pc'en lager mye, mye mindre støy, Og er mer stabil enn tidligere. Alt dette og mye mer bare med en ny strømforsyning!

NB: (NT = Null Troll)

PS: Kan hende det er strømforsynigen din som holder på og dø, Du burde se om du kanskje har lignende problemer i andre spill.

Hilsen stein værdame

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Har hendt det har skjedd i andre spill og etter lang gaming.(har blant annet skjedd på FEAR 2 og GTA 4) Men jeg tok av Hyper Threading i BIOS og nå fungere det, men hvis jeg spiller en time+ i strekk så skrur den seg av. :S

Pcn er bare 2 måneder gammel. Syns du jeg skal sende inn PSUen?

Endret av lovvig
Lenke til kommentar

Symptomene til psu'en din er så og si identiske med de jeg nevnte i først post, så jeg ville nok sendt den inn.

For med en sannysynlighets beregning på 87%(Tatt ut ifra graden av hvor identiske symptomene dine var ovenfor mine.)for at det er strømforsyningen din som er "tyven" i ditt tilfelle også.

Hilsen Værdama "Haaaannnss"

EDIT1: Store bokstav(er)

EDIT2: Måtte skrive Edit 1

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...