Sledge Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Microplex: Antec Miditower m/vindu, Metallic Grey Antec strømforsyning, 350W, ATX12V/P4 m/blå LEDs PAL8045 Alpha CPU-kjøler, u/vifte 8412N2G Papst vifte, 69m³/time, 32 dB(A) FANMATE1 Zalman spenningsregulator Arctic Silver 3 Thermal Compound ATA133 IDE-kabel, 45cm, blå Floppykabel, 45cm, blå Komplett: Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket A AMD Athlon XP2800+ 2.083 GHz 333 MHz bus 1 stk TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond (dropper dual channel) Har allerede: Geforce4 ti4400, LCD skjerm, hardisk/floppy Sledge Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvorfor kjøpe IDE og floppykabler når dette følger med hovedkortet? Eller er det noe sært med Asus-kort jeg ikke har fått med meg? Du burde kanskje ha styringsmuligheter for viftene som følger med også? NB: jeg vet ikke noe om støynivået dem har fra før av. Ellers ser det meget bra ut. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Dropper dual-channel? Neida, du bare utsetter det litt! For den dagen du oppgraderer med en likedan brikke til, har du det. Ville gjort det likedan jeg. Når det gjelder cpu tror jeg at jeg kanskje ville satset på en XP 2500+, og så klokket så det griner. Moro..! Men du har vel ikke tenkt å la 2800`ern være i fred heller... Lenke til kommentar
Sledge Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Hvorfor kjøpe IDE og floppykabler når dette følger med hovedkortet? Eller er det noe sært med Asus-kort jeg ikke har fått med meg? Ønsker å bruke runde IDE/floppy kabler, ikke standard flat kabler. Sledge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå