TheWondereR Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hei. Jeg har Høyttrykks vasket, skrapt og malt huset, men nå er hele tunet og rundt huset fullt av gammel malingsflak. Tenkte å vente til regnet kom, men det er ikke så mye regn her nede på palmekysten...(sørlandet) ¨ Men noen som har en god og effektiv begandlingsmetode for fjerning av slikt smuss. Høytrykkspyler...? Noe stoff som "spiser" det opp... Jeg søker gode råd. På forhånd takk.. Mvh Arnfinn Surdal Endret 13. august 2009 av TheWondereR Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Sitter det fast i bakken? Kunne kanskje brukt en løvblåser og fått det samlet slik at du lettere fikk kastet det i poser. Vet ikke om jeg ville helt løsemidler utover hele tomta for at det skal "spises" opp hehe. Lenke til kommentar
TheWondereR Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Sitter det fast i bakken? Kunne kanskje brukt en løvblåser og fått det samlet slik at du lettere fikk kastet det i poser. Vet ikke om jeg ville helt løsemidler utover hele tomta for at det skal "spises" opp hehe. Ingen dom ide det å bruke sånn løvblåser.... noe av det sitter fast, men får blåse sope og spyle mesteparten. Men på plenen er et ikke så ltt å spyle det vekk, men der funker nokk løvblåseren. Takk for info.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå