Gå til innhold

I need a Hero/Diamonds are forever

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede en HTC Diamond kjørende med WiMo 6.1, noe jeg er særdeles fornøyd med. Men som det gamle ordtaket sier; mye vil ha mer, og jeg vil ha mer. WiMo 6.1 er jo egentlig bare ok, så lenge man legger til 3rd. party programmer som lapper på funksjonaliteten. Kjører bl.a. SPB Mobile Shell 3 som virker bra.

Men etter å ha sett Windows Mobile 6.5 og Android så har jeg bestemt meg for å oppgradere. Enten ved en custom ROM fra XDA, eller en ny HTC Hero. Så, hva burde jeg egentlig velge?

Jeg har egentlig mest lyst på Android da jeg programmerer Java til vanlig og har lyst til å prøve meg på mobil-utvikling. Også liker jeg tanken bak Android, open source. Sense UI er jo også et stort drapunkt, i tillegg til multitouch og berøringsskjerm, som jeg ikke har på Diamonden.

Men på den andre siden så er jo en oppgradering til WiMo 6.5 gratis, og kommer med masse 'kule' ting. Spørsmålet er vel egentlig om det er verdt å kjøpe en Android til fordel for å beholde Diamond... Noen som har noen for og mot argumenter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk for begge løsningene jeg. Oppgraderte Diamanten og kjøpte en Hero fra Chess. Litt sånn Ole Brumm; Ja takk, begge deler.

6.5 var bedre enn 6.1, men som du sa så er ikke Diamond sterk nok til å kjøre den tilfredsstillende. Derimot så gav den såpass fine funksjoner som jeg savnet i 6.1 til at jeg går tilbake. Bruker stylusen mye mindre enn før bl.a. p.g.a de nye menyene. Men fremdeles ligger det gamle systemet igjen. F.eks. i Mediaplayeren så må du bruke stylusen for å velge sang.

Skal komme tilbake til hva jeg liker best når jeg får brukt Hero'en litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...