Galexon Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Den store Garrys Mod screenshot-tråden For å holde litt orden, kan vi sette noen "regler": 1. Innlegg må inneholde et screenshot samt beskrivelse av bildet (Det er selvsagt lov til å kommentere hverandres screenshots) 2. Ikke post screenshots som kan virke støtende 3. KUN screenshots, ikke lolcatz osv Fant ingen lignende tråd, så laget like så greit en ny. Alle som har spilt eller spiller Garrys Mod vet at grensene er få. En kan gjøre omtrent hva en vil, bygge hva en vil, eller lage de villeste screenshots med ragdolls fra Half Life 2, Counter Strike Source, Day of Defeat, samt det store utvalget i ekstra addons og annet stæsj. Jeg har lyst til å ha en tråd hvor vi kan dele morsomme, informative eller svært bra arrangerte screenshots, enten det er av noe du har bygget, noe artig du har opplevd i spillet, eller om det er screenshots som du har laget ved å bruke ragdolls osv. Husk alltid at dersom du trenger nye godsaker til Garrys Mod, så besøker du GarrysMod.org Dette laget jeg i dag, da jeg kjedet meg Hva er Garrys Mod, og hvordan skaffer jeg meg det? Garrys Mod er kun å få tak i via Steam. For å kunne laste ned steam, trenger du en steam-konto. Dette kan du enkelt og raskt skaffe deg ved å besøke steampowered.com . I tillegg til Garrys Mod trenger du et annet spill basert på Source motoren. Det beste er Half Life 2, og om du ønsker flottere modeller osv, Half Life 2: Episode 2. Garrys Mod er et sandbox-spill, som lar deg spille sammen med venner, bygge store byggverk, herje med ragdolls, spawne NPC's fra Half Life 2 og krige mot dem i selvskapte omgivelser, eller du kan prøve en av de mange mods som er laget til spillet. Garrys Mod var inntil nylig en mod til Half Life 2, og ble et eget spill for kort tid siden. Spillet koster 9,99€, som tilsvarer litt over 100 KR. Alle som har spilt Garrys Mod kan nok skrive under på at spillet er verdt disse pengene! Endret 13. august 2009 av Galexon Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gmod, ahh gamle minner Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Gmod, ahh gamle minner Nice screenshot Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) 3 nye bilder jeg smalt sammen i dag. Liker å leke med DoD-ragdolls som dere sikkert ser Endret 13. august 2009 av Galexon Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) . kjipt at det kom med sånn snakkeboble på noen av de :/ Endret 22. november 2009 av olehh Lenke til kommentar
andri2 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Vel, lagde en video i dag, http://www.youtube.com/watch?v=8nqOm-OQKGQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå