Gå til innhold

Den store Garrys Mod screenshot-tråden

Anbefalte innlegg

Den store Garrys Mod screenshot-tråden

For å holde litt orden, kan vi sette noen "regler":

1. Innlegg må inneholde et screenshot samt beskrivelse av bildet

(Det er selvsagt lov til å kommentere hverandres screenshots)

2. Ikke post screenshots som kan virke støtende

3. KUN screenshots, ikke lolcatz osv :p

Fant ingen lignende tråd, så laget like så greit en ny. Alle som har spilt eller spiller Garrys Mod vet at grensene er få. En kan gjøre omtrent hva en vil, bygge hva en vil, eller lage de villeste screenshots med ragdolls fra Half Life 2, Counter Strike Source, Day of Defeat, samt det store utvalget i ekstra addons og annet stæsj.

Jeg har lyst til å ha en tråd hvor vi kan dele morsomme, informative eller svært bra arrangerte screenshots, enten det er av noe du har bygget, noe artig du har opplevd i spillet, eller om det er screenshots som du har laget ved å bruke ragdolls osv.

Husk alltid at dersom du trenger nye godsaker til Garrys Mod, så besøker du GarrysMod.org

de_dust20006.jpg

Dette laget jeg i dag, da jeg kjedet meg :p

Hva er Garrys Mod, og hvordan skaffer jeg meg det?

Garrys Mod er kun å få tak i via Steam. For å kunne laste ned steam, trenger du en steam-konto. Dette kan du enkelt og raskt skaffe deg ved å besøke steampowered.com . I tillegg til Garrys Mod trenger du et annet spill basert på Source motoren. Det beste er Half Life 2, og om du ønsker flottere modeller osv, Half Life 2: Episode 2.

Garrys Mod er et sandbox-spill, som lar deg spille sammen med venner, bygge store byggverk, herje med ragdolls, spawne NPC's fra Half Life 2 og krige mot dem i selvskapte omgivelser, eller du kan prøve en av de mange mods som er laget til spillet.

Garrys Mod var inntil nylig en mod til Half Life 2, og ble et eget spill for kort tid siden.

Spillet koster 9,99€, som tilsvarer litt over 100 KR. Alle som har spilt Garrys Mod kan nok skrive under på at spillet er verdt disse pengene!

Endret av Galexon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...