-balder- Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hei jeg har et problem når jeg spiller i XP når jeg har spilt en stund kan spillet plutselig forsvinne helt, uten at det kjører videre, det er ikke å finne på start menyen, ingen feilmeldinger ingenting, bare tilbake til windows akkurat som om jeg skulle ha avsluttet spillet Noen tips om dette Jeg har et chiftech dragon kabinett 340w k7t 266 pro-RU 1800+ prosessor 512 MB DDR RAM 30g HD Windows XP pro Nvida TNT PRO 32MB SDRAM Billion ISDN card Soundblaster Live Asus brenner og creative DVD Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Ville gamblet på at det er skjermkortet som kneler hos deg... Er det tunge, nye store spill? Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg spillte Stronghold sist det skjedde Skjermkortet har aldri knela alt går smooth Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 har du overklokket noe på systemet ditt? Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 nei ingenting er overclocka, og cpu tempen holder 50-55 grader Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 du har siste utgave av drivere o.l? direct-x ? o.l.. Lenke til kommentar
msh Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Enten så er det ram eller så er det driverne til sjermkortet. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Har opplevd det samme med andre spill i XP, og det viste seg at det var selve spillet som knela pga det var en rip. prøvde med org. cd, funka smoooth. Så hvis det er rip du spiller, kan det være det som er årsaken......... Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 har 23.11 drivere til skjermkort, de er ikke akkurat nye, men har ikke kommet nye ennå er vel rett rundt hjørne, rammen har jeg testet den er feilfri Spillet ble kjørt med noCD crach, så jeg kan prøve å kjøre noen orginale spill Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg har directX som følger med XP pro, det er vel 8.0 vil jeg tru, kan det være noe problem, bør jeg legge in 8.0a eller har ikke det noe å si? Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg har også hatt nesten det samme problemet med Giants: citizen kabuto originalt spill. Jeg har riktig nok overklokket cpuen min pittelitt 700@800, men det fungerte helt fint i win 98. Dritt XP. Får vel laste ned detonator xp for win xp. Har du gjort det? Veit ikke om det vil hjelpe da.... BTW: Sinnsyyyykt irriterende feil ikke sant.......? Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 alt fungerte også for meg når jeg kjørte win 98 SE Trur nokk XP har mye av skylda men all dritten som har oppstått. XP er utad Blank innad skrank vil jeg påstå vurderer å legge inn w98 SE igjenn. kanskje vente på XP SE hvis det kommer Kjenner også mange andre som har hatt problemer med XP Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Samme skiten skjer med meg også. Jeg har et Daytona GF3Ti 200. Det bare fryser maskina i spill når jeg er i XP. Ikke noe funker, ikke Ctrl+Alt+Del engang. Reset må til. Skjer sjelden, men nok til at det er irriterende i 2000 også faktisk. I 98 går det på skinner. ****s nymotens teknologi. Holder meg til 98/2000 Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Quote: On 2002-01-24 13:52, -balder- skrev:har 23.11 drivere til skjermkort, de er ikke akkurat nye, men har ikke kommet nye ennå er vel rett rundt hjørne, rammen har jeg testet den er feilfriSpillet ble kjørt med noCD crach, så jeg kan prøve å kjøre noen orginale spill Bytt tilbake til 21.83.. Noen av mine spill, AOK og Empire Earth, funka ikke med 23.11 driverene hos meg.. 21.83 løste problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå