dabear Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Får på forhånd beklage om jeg ikke poster i rett kategori, denne forumdelen er litt ny for meg å navigere i Jeg prøver nå aktivt å gå inn for å gå titusen skritt hver dag (=7 kilometer), hovedsakelig på grus, litt jord og asfalt veg. Alternativt jogger jeg halve strekninga. I den forbindelse trenger jeg noen gode tips angående et par med sko som fungerer godt og gir god demping. De jeg har i dag, mistenker jeg har dårlig demping, under jogging kjenner jeg svie under føttene. Jeg har vært innom flere nettsider, deriblandt feks http://store.nike.com/ , men jeg sliter med å finne noen gode sko for både jogge/gange , det er veldig mye å velge mellom. Nå som dere har hørt bruksområdet mitt, fins det et par sko dere kan anbefale meg å kjøpe? De bør gjerne holde ei stund også. -mvh Bjørn Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei! Jeg ville sett litt på Mizuni(?)-sko! Disse har jeg selv gått til innkjøp av, å er storfornøyd! Utrolig god demping dersom du løper både i skog og asfalt/grus Kostet ikke så mye heller egentlig, tror jeg betalte 1100,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå