joakim_93 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 fortstår hva som står* Lenke til kommentar
joakim_93 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 fant ut av at det nesten ikke går å vri på manuel fokusen.. får bare vridd på den bitte litt. skal den være sånn? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Manualen min står dessuten på svensk. så står halvparten av hva som står der.. Men jeg finner ikke den knappen hvor dt står slette innstillinger jeg :S På mitt kamera 50 D ligger dette under Meny siste "verktøyfirkant", der også Firmware versjon ligger inne. Du får bla gjennom valgene i Meny til du finner det da, hvis du ikke kan lese om det i Manualen. RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 fant ut av at det nesten ikke går å vri på manuel fokusen.. får bare vridd på den bitte litt. skal den være sånn? Går ut ifra du har kameraet på ON og objektiv"knappen" er flyttet til MF da... RandiA Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 MF/AF knappen finner du på objektivet. For og få satt kameraet til fabrikkinstillinger må kameraet stå i P,TV,AV eller M Du finner måten på side 114 i manualen,her kan du laste ned den engelske versjonen. Lenke til kommentar
joakim_93 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 har knappen på AF. har drivd og bytta på.. veit hva dt er. noen ganger blir ikke bildene så bra med autofokus og da setter jeg på MF. skal prøve å gå på M,TV, P og sont og gå på meny da Lenke til kommentar
joakim_93 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 sletta innstillingene som du sa. :/ men det funka ikke. så tror jeg kansje skal gå med den til butikken. har superforsikring så men takker for flere forslag hvis dere kommer med det, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå