Flux1 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg skal installere Black&White 2 og når jeg setter CDen inn i PCen så fryser alle programmer jeg har oppe og jeg får ikke gjort noenting. Med en gang jeg tar CDen ut av PCen så fungerer alt som før igjen. Dette skjer ikke med noen andre CDer / DVDer jeg setter inn. Er det at PCen ikke klarer å lese CDen? (Veldig få riper) Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Høres ut som noe i auto run på CDen har kuka seg til. Prøv å slå av autorun og kjør setup direkte fra CD. Funker ikke dette så laster du ned en piratversjon på din nærmeste piratbukt og spiller med serial som fulgte med spillet dit Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 evt. hold inne SHIFT (mener jeg det er ihvertfall...) for å unngå at autorun starter. Jeg er enig i at det høres ut som det er noe i det autorun prøver å starte som henger seg opp, så om du disabler det så kan du sikkert få installert normalt. -Stigma Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Alt sammen fryser ennå, tar bare litt lenger tid. Vil helst ikke gå i nærmest bukt å finne det heller for det tar så lang tid. Datamaskinen finner heller ikke noen CD i stasjon E: (min eneste CD/DVD stasjon) Endret 13. august 2009 av Flux1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå