Pelikan1 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Her i grissgrente strøk må man fortsatt nøye seg med telefon linje, men til min kjære analoge linje hadde jeg en fresco dialup router til å styre tilkoblingen. Fikk plass på en diskett som jeg bare bota på, og kjørte på en gammel 133. Nå vil jeg ha det samme til ISDN linja. Helst samme opplegg at jeg kan bote på floppy, men ikke nødvendig. Må ikke kreve noe særlig av maskinen, da jeg vil fjerne alle viftene for å bli kvitt støyen. Kan noen hjelpe meg her? Mvh Pelikan1 Lenke til kommentar
gittela Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Har ikke Freesco eller LinuxRouterProject noe sånt? Mente at det stort sett var den samme disketten, bare med isdn drivere? :-) Howard[/i] Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 smoothwall kjørte jeg før, og det funka som ISDN-router, men den trur jeg krever disk...... Går du ned til 486 så behøver du ikke vifte på maskina i det hele tatt Lenke til kommentar
Pelikan1 Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Takk for svar. Skal sjekke opp alt sammen. PS. må vel ha vifte i strømforssyninga uansett? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 ikke hvis du mekker en negerstor kjøleribbe og lar maskina bruke lite strøm. Har du kun hk og floppy skulle det funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå