Gamer93 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei Jeg har tatt litt bilder med mitt Canon EOS 450D kamera og fikk lyst til å legge de over på pc'n, så jeg installerte driver programvaren og finner ut at pcn min ikke klarer å finne usb eneheten så jeg ikke får lagt over bildene. Hjelp Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er kameraet slått på mens det er koblet til? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har du lagt inn alle tre programmene fra Canon. Koble opp kameraet før du slår det på,du skal da automatisk få opp Canon zoombrowser ex. Hvis ikke ville jeg prøvd og laste inn programmene på nytt. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 PC'n kjenner bare ikke igjen usb'n til kameraet. alle programmer installert. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Problem løst. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Og hvordan? Husk at forumet også skal hjelpe andre med samme/tilsvarende problem! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Problem løst. Denne tråden er egentlig totalt uten nytte for andre om du ikke engang gidder å forklare hvordan problemet ble løst. Husk at forumet ikke kun er for å få hjelp, men også for å gi hjelp, og da er det en fordel å ikke være så egoistisk at man ikke forklarer hvordan problemet ble løst. Hadde alle tenkt som du gjør her, hadde ikke mange hatt bruk for det. Anbefaler derfor at du faktisk forteller hvordan du løste problemet. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Brukte en annen USB inngang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå