wooldoor Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei. Noen som vet hvem som har ukens beste tilbud offline? (elkjøp, expert, lefdal, spaceworld, gamezone..?) Gamezone sitt tilbud gjelder vel bare ved kjøp over internet? Har lest eldre innlegg men prisene endrer seg vel fra uke til uke Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gamzone pleier å ha ganske gode priser, men det er jo bare gå rundt å se litt, det burde ikke være noe sånn EKSTREM pris Forskjell. Jeg kjøpte selv min 40GB versjon på Elkjøp for 2 år sia tror jeg Good luck! Lenke til kommentar
wooldoor Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Kjøpte hos lefdal til 2990,- Gamestop hadde samme pris på kun konsollen. Pluss en bundle med mirrors edge pluss ett valgfritt fifa spill til 3599,- Expert hadde en til 4400,- ! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Lol @ expert, ja, nå er Expert Expert da, de failer innen så og si ALT. Var ikke dyr den Kos deg med PS3'en din! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå