Gjest Østlending Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er det noen som vet hva en enslig småbarnsmamma har krav på etter en skilsmisse hvor det er 4 små barn inne i bildet, det er jo klart at hun trenger ett sted å bo, som det er plass til alle ungene. Hos oss var det alltid jeg som jobbet og hun som passet huset, men nå sitter hun igjen med null, ingen utdannelse, ingen jobb, ingen penger. Jeg har planer om å la henne få beholde barnebidraget, selv om vi skal ha delt omsorg, 50% hver. Jeg kjøper henne ut av huset så ungene iallefall har litt mindre forandring i hverdagen, vi har også snakket om at hun skal få bo her hvis jeg er vekk en tid. Men jeg tenker at en enslig småbarnsmor har krav på saker og ting, men hvor skal jeg finne ut hva hun har krav på, for hun fortjener bedre enn dette. Lenke til kommentar
Næringsinnhold Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hos oss var det alltid jeg som jobbet og hun som passet huset Å passe huset er da en jobb det også, selv om man ikke får penger for det. Du virker som en oppegående fyr som vil hjelpe eks'en din Jeg vil tro at hun har rett på halvparten av alt. Selv om det er "du" som har kjøpt dem. Du kan jo lese mer om deling av saker og ting her Skilsmisse.net . En fin side Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå