Gå til innhold

Bytte gren etter rekrutt

minigrill

Anbefalte innlegg

Jeg skal ut i luftforsvaret 30. sept. på Madla. Det jeg lurte på var: er det mulig å bytte til f.eks. hæren etter rekrutten? Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor jeg sa jeg ville i luftforsvaret. Hadde lyst på basesett, men de hadde bare inntak i juli. Er liksom ingen grener innen luftforsvaret som frister. Tenkte på hundefører eller EOD, men... njææ.. Fint hvis noen visste dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ut i luftforsvaret 30. sept. på Madla. Det jeg lurte på var: er det mulig å bytte til f.eks. hæren etter rekrutten? Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor jeg sa jeg ville i luftforsvaret. Hadde lyst på basesett, men de hadde bare inntak i juli. Er liksom ingen grener innen luftforsvaret som frister. Tenkte på hundefører eller EOD, men... njææ.. Fint hvis noen visste dette :)

Ring VPV og spør. De kan gi det et 100% konkret svar. Så slipper du og få feil info av noen som mener på død og liv og vite svaret.

Men slik jeg ser det så kan det vel bli vanskelig og hoppe fra en del av forsvare og over til noe helt annet.

Hadde sikkert vært lettere hvis det var noe annet innen luftforsvaret du ville bytte til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...