Flux1 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg skulle legge inn en "No-CD" .exe fil sånn at jeg slapp å sette inn CDen hver gang jeg skulle spille BF2. Når jeg la inn denne fila så slettet jeg den gamle .exe fila (ekte mannfolk tar ikke backup?). Jeg finner ikke den gamle .exe fila på CDen, kanskje jeg leter feil sted? Noen der ute som kan hjelpe meg med problemet? Alt jeg trenger er BF2.exe Takker på forhånd Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Tror dette er på kanten av hva som blir tillatt her på forumet... Eneste måten å få tak i BF2.exe er å installere det igjen. Eller få noen til å sende deg filen Forstår heller ikke hva du skal med orginale bf2.exe filen når du allerede har lasta ned en 'no-cd' exe fil. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Den andre exe fila funker ikke, må være feil patch :S Jaja, får installere på nytt da Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Siden du allerede skulle innstalere en No-Cd fix, hvorfor skaffer du deg ikke bare en ny crack da? Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Er strengt talt ikke lov om å diskutere angående crack og no-cd filer her på forumet! se retningslinjene: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Stenger denne. Reell løsning med reinstallasjon er foreslått, ting som bryter med retningslinjene skal ikke diskuteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg