2bb1 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Ikke se spoiler om du ikke har sett ferdig serien! Jeg sitter her halvveis forbanna nå. Kunne studert Trish resten av livet - for ei fantastisk dame! MEN, så kommer den hyggeligste karen av de alle og dreper henne. Irriterende å være ferdig med serien og vite at det ikke kommer sesong to. Føles nesten som et tomrom nå som jeg ikke kan se fortsettelsen av serien. Har sett hele sesongen/serien nå på 3 kvelder, så er kinda oppslukt. Vet ikke om vi skal gjøre dette til en diskusjonstråd siden det sikkert er noen der ute som ikke er ferdig med serien. Må i så fall ha spoilerkrav. Men ja, blææ. Noe forvirrende slutt, selv om alle puslebitene falt på plass til slutt. Herregud for en psyko serie, og spesielt Henry. Er det mulig. Har drømmedama, og så dreper han henne sånn uten videre? Uff, blir for dumt. Nesten så jeg hadde håpt på en happy ending. MEN! Jeg må nesten legge til at jeg synes det har vært en fantastisk serie som har vært utrolig trollbindende (selv om slutten ble litt vel psyko). Endret 12. august 2009 av 2bb1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Leste spoileren likevel jeg. Et spørsmål: Skjønte ikke helt hvem som dreper hvem. Trodde du siktet til at damen ble drept i siste episoden, men der fant de et lik i sjøen og fyren ble drept av den gjenstanden. Antar at denne Henry dreper denne Trish i en tidligere episode og dumper henne i sjøen? Var bare nysgjerrig på hvordan hun ble drept. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Får svare i spoiler jeg da. Ja, Henry dreper Trish i nest siste episode. Tragisk! Hvorfor har du ikke sett hele serien? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Aha, får sjekke den ut senere. Fordi jeg ikke hadde hørt om den og slike serier fanger ikke helt interessen min. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Fin serie, men jeg ble heller ikke så imponert over slutten. Selv om den var vanskelig å forutse uten å legge en helt vanvittig persons "logikk" til grunn. Gå gjennom en lang prosess for å bli sammen med og gifte seg med en øyboer, kun for å få barndomsvenninnen (som han dessuten har funnet ut er søsteren sin) tilbake til øya? Og så drepe alt hun vet hun har av familie, venner og kjente, fordi hun da liksom skal ønske å leve "happily ever after" på øya sammen med ham? Endret 13. august 2009 av Cyberfrog Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Tror du må lese over spoileren din og korrigere informasjonen litt. Men ja, skjønner hva du vil frem til. Er enig i at det ble en litt drøy slutt. Synes de kunne fått til en mer "normal" slutt (å drepe dama og familie synes jeg er særdeles unormalt, får å si det mildt). Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg likte denne serien VELDIG godt, og bare bedre og bedre for hver episode. Syns kanskje at slutten ble litt så som så, men samtidig måtte det komme en gigatwist, og det kunne ikke vært mye annet enn nettopp det at Henry var morderen. Så alt i alt fornøyd Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Ja, det måtte vel bli sånn. Men ikke kom her og si at du trodde Henry var morderen før de to siste episodene, da tror jeg deg ikke! Hehe.. For han spilte utrolig godt gjennom serien. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ja, det måtte vel bli sånn. Men ikke kom her og si at du trodde Henry var morderen før de to siste episodene, da tror jeg deg ikke! Hehe.. For han spilte utrolig godt gjennom serien. Jeg hadde hele tiden en mistanke, og det hadde vel mange. Det er jo ganske typisk at selve helten viser seg å være morderen. Men jeg trodde ikke det faktisk var tilfelle før mot slutten. Men jeg skjønte det i episoden hvor Chloe og Cal døde, da hadde Henry flere sjanser til å ta Wakefield, men gjorde noen meget merkelige valg. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg lurte i starten av serien på om han var morderen, men slo det ganske raskt fra meg. Jeg var ganske sikker på at episoden der JD ligger døende i båten, der Henry dukker opp helt på slutten, var en "red herring". Når det gjelder skuespillertalentet så syntes jeg han til tider var flink - likevel skulle det ikke forundre meg om han ikke selv visste at han var morderen før det var strengt nødvendig å fortelle ham det. Riktignok fantes det hint, men uten etterpåklokskapen er det vanskeligere å tolke dem riktig. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Hehe, ja i starten tror vel vi de fleste har potensiale til å være morderen. Jeg hadde hele tiden en mistanke, og det hadde vel mange. Det er jo ganske typisk at selve helten viser seg å være morderen. Men jeg trodde ikke det faktisk var tilfelle før mot slutten. Men jeg skjønte det i episoden hvor Chloe og Cal døde, da hadde Henry flere sjanser til å ta Wakefield, men gjorde noen meget merkelige valg. Ja, det var vel i nest siste episode om jeg ikke husker feil. Gikk et lite sukk gjennom meg da Chloe slapp seg fra broen også, trist. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hehe, ja i starten tror vel vi de fleste har potensiale til å være morderen. Jeg hadde hele tiden en mistanke, og det hadde vel mange. Det er jo ganske typisk at selve helten viser seg å være morderen. Men jeg trodde ikke det faktisk var tilfelle før mot slutten. Men jeg skjønte det i episoden hvor Chloe og Cal døde, da hadde Henry flere sjanser til å ta Wakefield, men gjorde noen meget merkelige valg. Ja, det var vel i nest siste episode om jeg ikke husker feil. Gikk et lite sukk gjennom meg da Chloe slapp seg fra broen også, trist. Det var i tredje siste episode, for å være nøyaktig. Uten at det har noe å si Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Hehe oki.. Satt å så de 5 siste episodene etter hverandre, så det føltes egentlig som én lang film. Men damn altså, er det kun jeg som føler et lite tomrom etter å være ferdig med serien? Vet ikke helt hva det er. Det er akkurat som om jeg har mange spørsmål jeg vil ha svar på, samtidig som jeg fikk de fleste svarene i de siste to episodene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå