.V. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er det mulig å laste ned Battlefield 2 (med eller uten tilleggspakker) noen andre steder enn EA-store? EA-store er totalt ubrukelig, men jeg finner ingen andre steder som selger det... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Tviler på at du finner noe som er _lovlig_ men bare så du vet det, så fungerer de som du finner på ikke-lovlige sider like bra som erstatning for DVD-en din. Har du ikke lovlig serial key kan du bare glemme hele saken, for da får du ikke kommet deg av flekken. Tviler på at du finner noe som er _lovlig_ men bare så du vet det, så fungerer de som du finner på ikke-lovlige sider like bra som erstatning for DVD-en din. Har du ikke lovlig serial key kan du bare glemme hele saken, for da får du ikke kommet deg av flekken. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Vil jo spille online, så jeg må vel bare gi meg i kast med EA-store.... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har sett BF2 complete pack med expansions på hvertfall Spaceworld til 200-lappen? Dette kan selvfølgelig variere fra butikk til butikk, men... Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kjøpte selv alle bf 2 spillene på en butikk som heter så mye som playcom om jeg ikke tar feil for under 50 dager siden for 99 kr! Bra tilbud! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Endte med å bestille det på komplett... Trasig å måtte vente på en fysisk levering, men EA-store er såpass grusom. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ja! heldigvis er komplett rask og seriøs til det ultimate! Lykke til med spillingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå