Sk!ppy Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Aksjon! Diskusjon.no trenger cash til domene, server osv siden sakene ekke gratis, De har reklame for alle som ikke er logget inn, trykk en gang på reklamen om dagen, Alle sammen, du taper maks 30 sec, diskusjon vinner masse penger om alle gjør dette! Kan noen si hvorfor jeg ikke kan legge til spørreundersøkelse? SpørsmåL: trykket du Svar: Ja Svar: Ja, jeg skal forsette Svar: Nei Svar: Jeg bryr meg ikke om økonomien til diskusjon.no om en mod kan fikse dette, Takk? Endret 12. august 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Det er fakta! Så en tråd om det, at de la til reklame for folk som ikke var registrert Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Skjønte ikke mye, men vet at hvis du ikke er logget inn får du reklame mellom postene nedover. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Diskusjon.no er ikke noen akutt pengemangel som jeg har hørt.. Diskusjon.no -> Hardware-nettverket -> Edda Media -> Mecom. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Ikke akutt nei, Men de trenger alltid penger Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvem gjør vel ikke det Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ikke akutt nei, Men de trenger alltid penger Jeg trenger penger. Alle trenger penger. Man får aldri nok penger. Gidder ikke trykke på reklame hver dag, desverre Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har finanskrisa nådd Diskusjon.no? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 IP.Board Pro = Ingen reklame. Altså trykker jeg ikke på reklame. Dog, når jeg surfer HW-nettverkets sider, oppdager jeg ofte interessant reklame. Pleier trykke på disse, dersom de treffer bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå