Supreme P. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har en P5Q Deluxe som tok kvelden, er det mulig og få en ny en eller pengene tilbake? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 om det tok kvelden av seg selv og ikke via klokking eller dårlig behandling og har de orginale kjølerne på så har du nok en reklamasjonsak ja så du kan få et nytt et Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har klokket med den, men det var ikke pga det at den tok kvelden. Jeg tenkte jeg skulle kjøre dual screen, så jeg puttet inn en skjermkort til. Etter det har jeg ikke greid å få noe bilde på den... Btw kjøpt hos netshop i 2008. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Hvis jeg sender den inn, for jeg pengene tilbake? Og vil jeg få nåværende pris på varen, eller prisen når jeg kjøpte den. Forresten hvordan reklamerer jeg? Lenke til kommentar
spett Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Aller enklest er nok en kjapp mail til netshop, forklar akkurat hvordan det er så får du ett svar av dem Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 om du sender det inn får du mest sannsynlig ett lik HK eller et tilsvarende ett. altså ikke tilsvarende prisen du kjøpte for men tilsvarende i specs Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 På reklamasjon får du i første omgang ut et identisk kort. Hvis de ikke har de kotene lenger, så kan du få et kort som er omtrentig det samme og har de samme mulighetene. I så tilfelle kan det være lurt å ha god dialog med butikken så du kan komme til en god enighet om hva som er en rimeig erstatningsvare å få i retur. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå