Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er jeg blitt lurt av TVboden?

Jhabak

Anbefalte innlegg

Idag var jeg i sverige, og kjøpte orion cobalt co154s 600W bass ( I kasse ).

jeg kjøpte også en forsterker ; mutant monoblokk MT4001R.

Og 20mm2 kabler 5 m.

Alt dette betalte jeg 4000 kr for.

Var dette litt vell mye?

Takk for svar!

Kan også si at anlegget spiller ikke i nærheten av det som ble spillt i butikken før jeg kjøpte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurt og lurt fru Blom..

Aner ikke hva veil pris på bassen er siden den er utgått, men det er fra billigserie.

Forsterkeren koster vel 990kr på netonnet tror jeg..

Absolutt IKKE verdt 4000kr desverre..

Har desverre funnet ut dette nå, tror nok jeg skal forsøke og heve kjøpet.

Lenke til kommentar

Synd at du gikk på smell, hadde akkurat en kamerat som fikk satt sammen en pakke som virka rimelig bra. Han betalte 5500 kr, jeg lurte litt på hva dette ville koste i norge og fant ut at hvis han bestilte alt fra nett kunne han fått det for rundt 3500 kr. TvBoden lurer de som ikke har så mye peiling trur jeg. I tilleg så har dem noen sjuke forsterkere dem kobler opp bassen du har tenkt til å kjøpe opp mot, så du får klart bedre lyd. =(

Lenke til kommentar
Synd at du gikk på smell, hadde akkurat en kamerat som fikk satt sammen en pakke som virka rimelig bra. Han betalte 5500 kr, jeg lurte litt på hva dette ville koste i norge og fant ut at hvis han bestilte alt fra nett kunne han fått det for rundt 3500 kr. TvBoden lurer de som ikke har så mye peiling trur jeg. I tilleg så har dem noen sjuke forsterkere dem kobler opp bassen du har tenkt til å kjøpe opp mot, så du får klart bedre lyd. =(

Ja, jeg har jo ikke særlig god peiling, og vet at det var litt dyrt det jeg kjøpte. Men ringte inn dit idag, da ba de meg sjekke jordinga. Om det var bra nok jording, noe det ikke var fant jeg ut.

så funker det supert :) selv om det var litt extra dyrt. men men ...

Lenke til kommentar

Tvboden er et herlig sted å handle!, når du vet akkurat hva du skal ha! Ellers så prøver de å prakke på deg masse som man ikke behøver.. Kjøpte en spiller, focal frontsett ++ masse greier og slapp mye billigere unna enn på nett. Dette fordi jeg fikk rabatt på alt og kjøpte mye forskjellig på en gang. Skal man derimot bare ha en ting så lønner det seg å sjekke nettet først:) De har MYE å gå på i forhold til hva som står på prislappene der:)

Lenke til kommentar
Lurt og lurt fru Blom..

Aner ikke hva veil pris på bassen er siden den er utgått, men det er fra billigserie.

Forsterkeren koster vel 990kr på netonnet tror jeg..

Absolutt IKKE verdt 4000kr desverre..

Har desverre funnet ut dette nå, tror nok jeg skal forsøke og heve kjøpet.

Hehe. Ja jeg sjekker ALLTID på nett føre jeg kjøper noe. Men nå har jeg jo noe erfaring og bygger det meste selv av kasser og slikt. Ikke fordi jeg mener jeg er best :p men fordi jeg synes det er gøy å lage selv. Da får man det i den volumen og strørelsen man selv vil ha. :w00t:

Lenke til kommentar

Kan være at du ikke har stilt inn forsterker riktig, om du ikke har rørt innstillingene skjønner jeg godt at du er skuffet. Hva av innstillingsmuligheter har du? Kan kanskje hjelpe deg litt å si sånn ca hva det forskjellige skal stå på. Når det gjelder jording er setebeltefeste et godt jordingspunkt, da slepper du å pusse bort lagg også, da bolten somregel er gjenget ned i karosseriet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...