cola01 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 takk alle sammen... nå holder jeg på å laste ned så skal jeg sjekke om det virker så skrver jeg litt opdater hva som skjedde ;D det funket ikke.... når jeg gikk inn på et spill kom det bare opp "failed to find a suitable display device. exiting program" Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Feil driver tenker jeg? Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 tok : intel x3100 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Du installerte driveren etter at du lastet den ned? Ved og dobbeltklikke på filen du lastet ned og følge instruksjonene. Hva skjedde da du fikk slettet driverne? Hvordan klarte du det? Det kan også være at spillet krever DX 10 eller noe som kanskje ikke skjermkortet ditt støtter og derfor gir deg feilmelding. Det er ikke et grafikkort ment for nye spill. AKIRA Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Du installerte driveren etter at du lastet den ned? Ved og dobbeltklikke på filen du lastet ned og følge instruksjonene. Hva skjedde da du fikk slettet driverne? Hvordan klarte du det? Det kan også være at spillet krever DX 10 eller noe som kanskje ikke skjermkortet ditt støtter og derfor gir deg feilmelding. Det er ikke et grafikkort ment for nye spill. AKIRA brukte GPU-Z for å sjekke åssen jeg hadde lastet ned... og da stod det bare unknown... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Dette er helt klart en jobb for PC-Gutta! Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Dette er helt klart en jobb for PC-Gutta! hvis du leste litt foran i inlegget står det at dette er en skole pc.. og vi har "PC gutter" som jobber med problemer på skolen... men den starter jo ikke før om 3 dager da Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det skrev aldri at det var en skole-pc, men du får bare vente til skolen starter. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Du cola01 , når det gjelder lenovo/ibm thinkpad er det å kjøre .exe fila ikke installasjon av driveren. Det som skjer er at den pakker seg ut i en katalog som lages under C:\DRIVERS\WIN\VIDEO Etter kjøring av exe filen du lastet ned må du inn i VIDEO folderen som det er "pakket ut" til for der å finne en setup.exe som du skal kjøre. Først da blir driveren installert. Dessuten er det to mulige grafikk kort for R61i avhengig av modelltype. X3100 driveren gjelder for: R61i (Type: 7650, 7732, 8932, 8943) det 4 siffrede modelltype nummeret ditt finner du på en label under laptoppen. Nvidia Quadro driveren gjelder for: ThinkPad R61i (Machine types: 7742, 8918) Regner med at det er nVidia Quadro driveren du skal ha , hvis du fullførte setup.exe etter utpakking i forrige forsøk. Endret 13. august 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå