Sk!ppy Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hei, Hp og windows har en sammenvergelse mot meg, jeg lover dere! Når jeg prøver å installere Linux, Så slår bare pc'en seg av. ( Dette er HP og Microsoft som sammarbeider ) Når jeg prøver å gjennopprette med HP sin cd får jeg bluescreen ( Dette er microsoft) Når jeg prøver med XP, Windows 7, Annen microsoft software bluescreen/slår seg av ( Dette er hp) Konspirasjon sier jeg dere! Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt synden fra min pc? Er en Hp Pavilion Dv7-1010eo det er snakk om. ( VIl altså instalere Linux/Ubuntu ) kan legge til at VIsta er installert, men når jeg starter den får jeg melding "Windows cannot complete installation. To continue installing windows, restart the computer", det funker jo seffølgelig ikke. konspirasjon! Endret 12. august 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
tingo Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Du kan begynne med å poste i riktig forum. Linux-forumet er den veien. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Auch.. sorry :# Bevis på konspirasjon. Dagen etter at jeg lagde denne tråden ( idag ) funker det med vista! Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er nok itte HP det er noe gærlig med. Er nok heller brukern som sitter forran. Hehe. Eller så er det rett og slett maskinvare. Normalt skal det meste av det du installerer (Så langt du ikke gjør noe galt selv) skal gå greit inn uten problemer. Alt fra XP, Vista, Windows 7, Ubuntu what you want. Så jeg holder en knapp på Brukern eller Maskinvare. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 det funka med Ubuntu etter 2-3 forsøk... Pc'en har uansett vært inne på før.. 2 ganger til så får jeg returnert dritten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå