Joseph_G Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 har da bestilt meg høyttalere og forsterker, bananplugg og kabler til gutterommet det jeg har bestilt er: - Cerwin-Vega cls-10 - Harman Kardon HK3390 stereoforsterker - Argon 5303 kabler - 4 stk bananplugger Er det her et bra\dårlig kjøp? la ut 7000 og forsterkeren blir vel ikke for svak? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Helt normal pris om det er nytt. Forsterkeren vil nok drive høyttalerne ganske bra, ikke optimalt men holder nok lenge. Kjøp spikes, viktigere enn bananplugger Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Enig med nahojdat her - bytt argon-pluggene i noen soundcare-spikes. Bananpluggene er greie om det er vanskelig å få kontakt i terminalene på forsterker og høyttaler. Pass på at du gjør en skikkelig jobb med å tvinne kordellene slik at du ikke får krøll med kortslutning, dette er ikke vanskelig, på noen som helst måte, bare gjør deg flid med det. Utover det så høres det ut som et morsomt gutteromsanlegg. Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 liker det jeg hører, min mann har gjort en god jobb for meg:D men hvordan mener du med tvinne osv? vil du forklare? jeg er helt BLANk på det her:p Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Betyr bare å snurre enden på kabelen før du plugger til, så alle små-kablene den er bygd opp av ikke står i alle retninger (med mulighet for kortslutning).. Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 åja, så det blir en slags loop på ledningen? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hva med å spørre om råd før du bestiller? Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 jeg forhørte meg med 2-3 stykker før, og vil sikre meg i ettertid:) mulig det kommer en av 100 som kun vet den ordentlige fasiten vettu gutten min Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Tanner har et gyldig poeng her, bublegirl. Det eneste du kunne kommet frem til var at du hadde gjort noe feil, og eventuelt burde avbestille e.l. Det finnes ingen fasit innen lyd, det finnes mange filosofier, og mange ører.. Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 ja, det er nettopp det jeg spør etter, om jeg burde avbestilt, hadde faktisk ikke enda bestilt forsterkeren så det var fortsatt tid til det, drøya det noen dager siden de ikke hadde høyttalerne på lager, men forsterkeren:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå