Ninjapiez Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har et Samsung 32" LCD TV stående på rommet, og har snart planer om å kjøpe en ny PC som vil innholde et Sapphire Radeon HD 4890. Spørsmålet mitt er da om jeg ville fått noe godt resultat om jeg brukte nevnte TV som skjerm. Bruksområdene ville da vært spilling av spill som Age of Conan, Call of Duty: Modern Warfare 1&2, Assassin's Creed 2 osv. Ville oppløsningen vært noe bra, og alt det der? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 4890 blir nesten overkill med en så lav oppløsning. 4890 vil ikke ha noen problemer i det hele tatt med den tv-en ihvertfall. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Oppløsningen er for lav for spilling etter min mening. Men noen action spill kan være gøy å spille bare pga skjermstørrelsen. Strategi, WoW osv vil være vanskelig å spille, ihvertfall seriøst. For vanlig pc bruk er det helt håpløst både for surfing og skriving igjen etter min mening. Kort sagt, et R4850 holder i massevis for så godt som alle spill, selv om du kjører med 4xAA + Aniso. Endret 13. august 2009 av mad_arab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå