Fløffy Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei ! Ser etter nokre dugandes nettbutikkar som sel jaktradioar med tilhøyrande utstyr. Nokon som har nokre forslag? Lenke til kommentar
celebra Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg kjøpte min Icom på Magsinet Der har de forøvrig ganske masse annet snacks og Klær og sånn. Og så sender de gratis når en bestiller for over en viss summ. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 elkjøp sel ikkje jaktradioar? Ellers gode tips om xxl og magasinet Lenke til kommentar
citronen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Elkjøp selger radioer, ihvertfall har jeg sett noen 5 km-radioer til 499 stykket i nettbutikken tidligere! Forventer takk jeg også! Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Elkjøp sel vel berre billige PMR radioar eller kva dei bli kalla. Dei går ikkje på samme frekvensane som jaktradioar og har på langt ner den samme kvaliteten. Men uansett, takk for tipset Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 www.finn.no og www.qxl.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå