Newt32 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Det har vært diskutert før, og jeg tar det opp igjen. Mine paint skills er fenomenal(!), så jeg laget et bilde for å forstå teorien min lettere. 1. Et glass blir fyllt opp halvveis; altså et halvfullt glass med X. 2. En person drikker X til glasset blir halvtomt. Et glass der det er ukjent om en person har fyllt opp glasset til halvveis eller drukket fra toppen til halvparten, er en annen ting. Hvis det er ukjent ser jeg heller ingen grunn til å bry seg Enten er det bare jeg som er dårlig å bruke søkefunksjon eller så er søkefunksjonen på forumet her rett og slett dårlig. Fant ingen tråder om dette emnet. Men mener å huske det har vært en tråd om dette. Endret 12. august 2009 av Newt32 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Må si du funderer over mye rart, Newt32 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Må si du funderer over mye rart, Newt32 Hmm ja. Kan også legge til at man nødvendigvis ikke trenger å drikke glasset halvtomt. Hvis man bare kveller det ut går det for det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har faktisk tenkt på nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Is_the_glass_...or_half_full%3F Lenke til kommentar
epifant Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 En ingeniør ville svart at glasset er dobbelt så stort som det trenger å være Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 http://bayimg.com/image/eadgjaacd.jpg Haha, jeg har aldri lest akkurat den stripa, og likevel var det jeg skrev i førstepost nesten helt identisk med det som står i den. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Helt enig med teorien din, Newt32. Høres logisk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå