cub71 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg får et par kasser rå frossen kongekrabbe levert snart som jeg lurer på hvordan jeg skal behandle. Er det en ulempe at den har vært frossen? Mener å ha lest noe om at det kan være en fordel å fryse den først. Hvor lenge skal den kokes? Har sett at jeg bør koke den i 10 min og så la den trekke i 20 min og så kjøle ned i gryta, men ettersom jeg skal koke ganske mye trenger jeg grytene til mer koking. Så jeg tenker å ta dem ut av gryta for avkjøling. Noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har du hørt om www.google.com ? Tok meg nesten 5 sekunder å finne ut av... http://www.olefiskebil.no/sider/159.php Lenke til kommentar
cub71 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Nei det var nytt for meg, jøss så praktisk. Tenkte kanskje det var andre tanker runde dette her, men så fikk jeg en henvisning til Google, gitt... Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Her finner du noen kule ting man kan gjøre med kongekrabbe. Rå kongekrabbe holder seg fryktelig dårlig, så derfor er det greit at den er frossen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå