Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Står din 360 vertikalt eller horisontalt?

Vertical^

Står din 360 vertikalt eller horisontalt?  

40 stemmer

1. 1. Står din 360 vertikalt eller horisontalt?

• Horisontalt/Liggende
      33
    • Vertikalt/Stående
      7
    • Har ikke X360/Vet ikke
      0

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om dere Xbox brukere har Xbox-en stående eller liggende (vertikalt eller horisontalt)?

Selv har jeg min vertikalt for jeg synes Xbox-en ser bedre ut da, og den får bedre tilgang til luft. Men har også hørt at CD drevet ikke liker seg så godt når Xboxen står. Og har hørt at sjangsen for RROD er større ved at Xboxen står. Vet ikke om dette er tull eller ikke. Men min står vertikalt og har aldri hatt noen porblemer.

Endret av Camrot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Lurer på om dere Xbox brukere har Xbox-en stående eller liggende (vertikalt eller horisontalt)?

Selv har jeg min vertikalt for jeg synes Xbox-en ser bedre ut da, og den får bedre tilgang til luft. Men har også hørt at CD drevet ikke liker seg så godt når Xboxen står. Og har hørt at sjangsen for RROD er større ved at Xboxen står. Vet ikke om dette er tull eller ikke. Men min står vertikalt og har aldri hatt noen porblemer.

Min 360 står vertikalt nå grunnet integrering i omgivelsene :p

Nå har broren min nettopp fått sin Guitar Hero: Metallica CD fullstendig oppripet,

vi trodde først CD-rom'en til Xbox'n var ødelagt men det viste seg da at den ikke likte å stå vertikalt, nå står den horisontalt og spiller fortsatt CD'er :p

Jeg blir å fortsette med den vertikale stillingen, den er jo laget for å kunne stå, og ødelegger den noen CD'er skal produsenten få den i retur.

Lenke til kommentar
Etter noe skumle nesten-ulykker tør jeg ikke å la xboxen stå vertikalt.

Hva skjedde?

Har også lest at folk ikke vil la Xboxen stå vertikalt i redsel for at den skal tippe imens Xboxen går. Min står stødig, men skal nok ikke så mye til viss man kommer nær den med en fot eller ne annet.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Fordi som om du selv sier liker den visstnok ikke å stå vertikalt? Selv om den skal være bygd for det, har vi jo sett tidligere at Microsoft ikke tok seg altfor god til når de designet den.

Endret av GW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...