Gå til innhold

Hjelp til kjøp av en bærebar PC!

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en GOD bærebar PC.

Den skal klare 1080 p bluray filmer, lett. Den må være skikkelig "sprek". For det krever mye når du skal kjøre filmer med 1080 p.

Jeg lurte også på om dere visste om et mediaprogram som er lett å bruke og som spiller av bluray filmer? De filmene jeg spiller av er ikke på bluray cd, men er lastet ned.

Takk for anbefalinger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ville tatt å sett på disse.

http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=wux...=11156&mfr=

kjøpte min hp hdx 18 på komplett, utrolig fornøyd med pcen! den jeg kjøpte var demo, 500gb hd, 4gb minne, duo t9400 2.53 ghz, nvida 9600m gt 512 mb til 11,500 ca. full hd på pc kalles wuxga, bare å søke rundt, men anbefaler komplett fordi jeg bare har positiv erfaring med de. skal du ha en sånn kraftig cpu må du betale, men prioriterer du skjermkort litt mer enn det jeg gjør får du en sweet pc til omtrent samme pris. jeg er utrolig fornøyd med 18.4", men den er ikke like bærbar som mine tidligere pcer på 15" osv, men som sagt utrolig fornøyd, stor og klar skjerm, angrer ikke litt. skal du koble den opp mot pc anbefaler jeg litt mindre skjerm.

det jeg ville kaldt det beste kjøpet blandt de billigste pcene der er denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=484514

skal du bruke 20.000 får du heller gi meg en lyd, så skal jeg se i en annen prisklasse hehe. men hp er å anbefale! utrolig ålreit program til webcam, lett å overføre skjermbilde til tv, og alle drivere ligger på hjemmesiden til hp, så du slipper å lete rundt over hele nettet for å finne ting som passer til pcen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...