hilip Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 hei! jeg skulle kjøpe xbox points i dag men da måtte jeg fikse på family settings, for å gjøre det trengte jeg epost adr. min og passord. Men jeg har det problemet at jeg har glemt passordet, jeg tenkte siden den epost adr er reggistrert under hoved adr. min at det var mulig å få passordet tilsendt til hoved brukeren min. Men det gikk ikke det eneste som gikk var å svare på hemmelige spørsmålet, når jeg reggistrerte meg måtte jeg ikke ha et hemmelig spørsmål, så jeg valgte å ikke ha et. Men får å få nytt passord må jeg gi svar på det hemmelige spørsmål. Er det noen som vet hvordan jeg klarer å komme meg inn på live innstillingene på xboxen uten e-post adr og passordet? filip Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 ring microsoft support. de kan løse det. Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 parental email er et windows live id. Support.live.com -> Velg "Windows Live ID" og velg hvordan tilbakestille passord. Hjelper ikke det der, bruk linken nederst til høyre: Få mer hjelp så kommer du i kontakt med kundestøtten Kommer ikke inn på family settings uten å kunne eposten og passordet der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå