foudre Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Heisann, Noe jeg lenge har stusset på er at når jeg går inn på filmtrailere på PS3-en er det stort sett de samme trailerne som "alltid" har vært der, hvilket også vil si at det er trailere for filmer som for lengst er ferdig på kino - ja, som til og med for lengst har kommet ut på DVD/BD. Spørsmålet er da...er det noe som feiler i oppdateringen hos meg eller er Sony rett og slett fryktelig dårlige med å oppdatere akkurat den delen? -foudre ...som ellers koser seg med trailere på apple.com Lenke til kommentar
maedox Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Tror de bare driter fullstendig i å oppdatere trailerne, for jeg har heller ikke sett noen nye på leeenge. Lenke til kommentar
roht Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Sjekk US Store, der oppdaterar dei titt og ofte. Lenke til kommentar
foudre Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Takker for svar! US Store skulle jeg ordne meg en gang, men så rant det ut i sanden... Nytt incentiv nå, så da er det bare å ordne! Takk igjen =) -foudre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå