Bluestrewng Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Bare lurer på hvordan den første skole dag for dere som går nå i vg2!!!? Hva måtte dere gjøre, og måtte dere presentere dere foran hele klassen på første skoledag?!!! ÅÅÅåååå...svar;) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Vi ble samla i gymsalen der rektor holdt en tale, så ble man ropt opp etter linje. for meg var det elektrofag, så gikk alle elektro elevene ut og ble delt opp i klasser. Så gikk vi til klasseromma og hilste på læreren osv. Husker ikke så mye mer. (Malakoff VGS). Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Sitte i en ring og holde på med navneleken. Tihi. Lenke til kommentar
thorbj Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 haha! første skoledag første vgs var spennende. for meg var det LITE skummelt. Vi satt i store kantina, ble delt opp i ST-er med navn og kontaktlærer, samles med kontaktlærer og nye klassen i et klasserom, fikk mye info, timeplan, møtetider fremover osv og det var vel det første dagen. IKKE skummelt, det er dødsspennende. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Mhm..er ikke skummelt i det hele tatt xD Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Vi ble delt inn i grupper hvor vi skulle si litt om oss selv osv. Hvorfor vi valgte nettopp den skolen. Jeg husker jeg syns mange av de jeg snakket med var litt...spesielle, men nå som jeg ser tilbake på skoleåret kan jeg konkludere med at det definitivt har vært det beste Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Prøv å huske det at de fleste andre er nok like nervøse som deg. Har du en venn eller to fra ungdomsskolen som kanskje skal begynne på samme skole? Kan kanskje være greit å henge sammen med vedkommende da, så blir det ikke like skummelt. Lenke til kommentar
Herstårdetingenting Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Mye av det samme her, rektor holdt tale og vi ble delt i klasser. Så gikk vi opp i klasserommet hvor alle sa noen settninger om seg selv ("Jeg heter Bla Bla og gikk på Bla Ungdomskole. Jeg spiller fotball på fritiden" o.l.). Etter det hadde vi navnelek hvor den første sa navnet sitt, så sa nummer to den første og sitt eget navn, den tredje sa den første, andre og sitt eget osv. Vet at andre klasser gjorde det samme, men de la til en matrett på samme forbokstav som navnet sitt sånn at det skulle bli lettere å huske Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Mye av det samme her, rektor holdt tale og vi ble delt i klasser. Så gikk vi opp i klasserommet hvor alle sa noen settninger om seg selv ("Jeg heter Bla Bla og gikk på Bla Ungdomskole. Jeg spiller fotball på fritiden" o.l.). Etter det hadde vi navnelek hvor den første sa navnet sitt, så sa nummer to den første og sitt eget navn, den tredje sa den første, andre og sitt eget osv. Vet at andre klasser gjorde det samme, men de la til en matrett på samme forbokstav som navnet sitt sånn at det skulle bli lettere å huske Akkurat det vi gjorde Lenke til kommentar
mathos Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Wow, første skoledag på vgs.. Siden det er noen år siden jeg begynte på vgs så husker jeg ikke stort, men jeg mener vi satt i en ring med klassen og fortalte navn, litt av interessene våre og sånt. En ting jeg derimot husker godt, var hvor sykt spennende det var! Gled deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå