Bluestrewng Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hei, jeg er litt usikker på hvilket språk jeg skal velge til vg1! Har tenkt på Koreansk, men vet ikke om det er veldig vanskelig. Jeg vil ta et språk som det er lett å få en god karakter i. Hjelp meg?! Takk;) Endret 12. august 2009 av oioioi Lenke til kommentar
Arthurjo2 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Koreansk er ett vanskelig språk. Og vet ikke om noen vgs som tilbyr koreansk ? Velg russisk da kan du studere videre innen fiske og slikt. Språket er ikke så vanskelig som mange tror. Ta tysk da har du ett språk som er lett å få god karakter i Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Du kan velge å ta koreansk på Berg VGS hvis jeg ikke husker feil, men det var et sted i Oslo Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Russisk er etter min mening stygt språk, men hvis karakterer er det eneste du er ute etter eller dersom du skal studere noe der russisk hjelper kan du jo gå for det. Tysk er nok det letteste språket å lære seg etter dansk og svensk. Utalen på spansk er også lett. Tror fransk er omtrent like vanskelig som spansk bortsett fra utale. Lenke til kommentar
Arthurjo2 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Russisk er ikke ett stygt språk ! Ikke diss morsmålet mitt ! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Vodka! Vodka! Vodka! Nastrovje! Lenke til kommentar
Arthurjo2 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Akkurat slike innlegg viser hvor lite normenn kan om Russland. Samme at de fleste amerikanere ikke engang vet hvor Norge ligger og tror at det går isbjørner på gatene her. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Akkurat slike innlegg viser hvor lite normenn kan om Russland. Samme at de fleste amerikanere ikke engang vet hvor Norge ligger og tror at det går isbjørner på gatene her. Haha, jeg bare spøkte med deg Lenke til kommentar
Arthurjo2 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hørt om ironi ? Men seriøst så burde de fleste nordmenn lære mer om The Motherland. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hørt om ironi ? Men seriøst så burde de fleste nordmenn lære mer om The Motherland. http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi Lenke til kommentar
Arthurjo2 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skjønner at du måtte ty til Wikipedia siden Ironi er vanskelig å forstå. http://no.wikipedia.org/wiki/Sarkasme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå