dan83 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 hei er litt usikker på hvilken acer aspire modell som gir mest ytelse for 6000kr+? Komplett har en god del acer aspire modeller, men jeg er ikke helt opdatert på hvilke prosessorer og grafikkort som gir mest ytelse; http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11156&mfr=ACER Hadde vært meget takknemlig hvis noen kunne fortalt meg hvilken modell som gir mest for penga Lenke til kommentar
veg442 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 hei er litt usikker på hvilken acer aspire modell som gir mest ytelse for 6000kr+? Komplett har en god del acer aspire modeller, men jeg er ikke helt opdatert på hvilke prosessorer og grafikkort som gir mest ytelse; http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11156&mfr=ACER Hadde vært meget takknemlig hvis noen kunne fortalt meg hvilken modell som gir mest for penga http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...-ray-lxpat0x102 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Hva med denne da? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=485003 Er ikke den bedre en den linka til i posten over? Den har vell et mye bedre grafikkort!? Lenke til kommentar
MorraDi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva med denne da? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=485003 Er ikke den bedre en den linka til i posten over? Den har vell et mye bedre grafikkort!? Denne er strået vassere med en RM-74 prosessor og 500 NOK billigere http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...-1gb-lxae50x136 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 hva med denne da, er den verdt en 1000lapp mer; http://www.elprice.no/skolestart/studier/a...4330-lxpdu0x189 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 hva med denne da, er den verdt en 1000lapp mer; http://www.elprice.no/skolestart/studier/a...4330-lxpdu0x189 Ut i fra tester er det vel liten tvil om dette... Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 hva med denne da, er den verdt en 1000lapp mer; http://www.elprice.no/skolestart/studier/a...4330-lxpdu0x189 Ut i fra tester er det vel liten tvil om dette... Men den har et dårligere skjermkort derimot,hvis jeg har forstått rett!? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 hva med denne da, er den verdt en 1000lapp mer; http://www.elprice.no/skolestart/studier/a...4330-lxpdu0x189 Ut i fra tester er det vel liten tvil om dette... Men den har et dårligere skjermkort derimot,hvis jeg har forstått rett!? Nå får man ikke et topp skjermkort i denne prisklassen så da spørs det hva du vil prioritere.... Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 hva med denne da, er den verdt en 1000lapp mer; http://www.elprice.no/skolestart/studier/a...4330-lxpdu0x189 Ut i fra tester er det vel liten tvil om dette... Men den har et dårligere skjermkort derimot,hvis jeg har forstått rett!? Nå får man ikke et topp skjermkort i denne prisklassen så da spørs det hva du vil prioritere.... Mitt tips, hold dere unna Acer. Dårlig kvalitet og elendig support hvis noe skjer. Jeg sendte min inn i slutten av juni (den sluttet bare å virke) og jeg har enda ikke fått den tilbake. Jeg har to kamerater som har acer og deres pcer har også bare sluttet og virke. Man får heller ikke med operativsystem på dvd. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) hva med denne da, er den verdt en 1000lapp mer; http://www.elprice.no/skolestart/studier/a...4330-lxpdu0x189 Ut i fra tester er det vel liten tvil om dette... Men den har et dårligere skjermkort derimot,hvis jeg har forstått rett!? Nå får man ikke et topp skjermkort i denne prisklassen så da spørs det hva du vil prioritere.... Mitt tips, hold dere unna Acer. Dårlig kvalitet og elendig support hvis noe skjer. Jeg sendte min inn i slutten av juni (den sluttet bare å virke) og jeg har enda ikke fått den tilbake. Jeg har to kamerater som har acer og deres pcer har også bare sluttet og virke. Man får heller ikke med operativsystem på dvd. Er vel ingen som sender med opperativsystem på egen cd lenger recovery ja så velkommen til 2009. Du har fått med deg at du kan brenne din egen fysiske recovery dvd også på en Acer maskin? Du kan faktisk også få tilsend en gratis hvis du ikke klarer å brenne en dvd selv... Tre kamrater har maskiner som slutter å virke? Hva sluttet å virke? Acer har en vel så god suport avd som feks HP og Dell og jeg har min fjerde Acer maskin og "ingen har sluttet å virke" så det drar opp den positive delen noe.. Du kan ikke dømme en av verdes største produsenter for at din maskin har slutte å fungere og hva tar tid? Har du ring support og spurt de? Endret 14. august 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 hva med denne da, er den verdt en 1000lapp mer; http://www.elprice.no/skolestart/studier/a...4330-lxpdu0x189 Ut i fra tester er det vel liten tvil om dette... Men den har et dårligere skjermkort derimot,hvis jeg har forstått rett!? Nå får man ikke et topp skjermkort i denne prisklassen så da spørs det hva du vil prioritere.... Mitt tips, hold dere unna Acer. Dårlig kvalitet og elendig support hvis noe skjer. Jeg sendte min inn i slutten av juni (den sluttet bare å virke) og jeg har enda ikke fått den tilbake. Jeg har to kamerater som har acer og deres pcer har også bare sluttet og virke. Man får heller ikke med operativsystem på dvd. Er vel ingen som sender med opperativsystem på egen cd lenger recovery ja så velkommen til 2009. Du har fått med deg at du kan brenne din egen fysiske recovery dvd også på en Acer maskin? Du kan faktisk også få tilsend en gratis hvis du ikke klarer å brenne en dvd selv... Tre kamrater har maskiner som slutter å virke? Hva sluttet å virke? Acer har en vel så god suport avd som feks HP og Dell og jeg har min fjerde Acer maskin og "ingen har sluttet å virke" så det drar opp den positive delen noe.. Du kan ikke dømme en av verdes største produsenter for at din maskin har slutte å fungere og hva tar tid? Har du ring support og spurt de? Acer er har den verste supporten som jeg har vært borti, jeg fikk feil på pcen min i vinter, da var det blu-ray spilleren som ikke virket. Sendte den inn men fikk aldri ny. (antar pakker uten sporingsnummer blir kastet hos dem) Kjøpte da en ny og etter en måned så slutta maskine å virke (ikke respons selv om forsyninga virka) Sender den inn og det går 7 uker uten noe som helst respons før jeg må bynne å ringe. Sitter i kø i 40 minutter før man får svar. Personen jeg snakker med skal sjekke opp saken og etter 4 dager så skjer det ingen ting. Ny telefonrunde med 50 minutter kø så kommer jeg gjenom til en som skal sjekke. Lurer på hva som skjer fremover. Du sier at Acer har like god support som HP, jaja, hadde HP tidligere og det var hjelpsomhet med en gang samt at HP sine pcer ligger milevis foran når det gjelder kvalitet. Det som sluttet å virke vat at maskinen slutter å virke. Den er DØD. Å når tre personer i vennekretsen min har kjøpt Acer og alle får feil på dem så ringer det ei bjelle. Jeg har meget god erfaring med pcer av forskjellige slag, og når det kommer til byggekvalitet så suger dem. Hele maskinen flexer og man får generelt en billigfølelse når man tar i dem. MEN man får det man betaler for, og det stemmer som regel. Er ting billig så er det en grunn til det. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) hva med denne da, er den verdt en 1000lapp mer; http://www.elprice.no/skolestart/studier/a...4330-lxpdu0x189 Ut i fra tester er det vel liten tvil om dette... Men den har et dårligere skjermkort derimot,hvis jeg har forstått rett!? Nå får man ikke et topp skjermkort i denne prisklassen så da spørs det hva du vil prioritere.... Mitt tips, hold dere unna Acer. Dårlig kvalitet og elendig support hvis noe skjer. Jeg sendte min inn i slutten av juni (den sluttet bare å virke) og jeg har enda ikke fått den tilbake. Jeg har to kamerater som har acer og deres pcer har også bare sluttet og virke. Man får heller ikke med operativsystem på dvd. Er vel ingen som sender med opperativsystem på egen cd lenger recovery ja så velkommen til 2009. Du har fått med deg at du kan brenne din egen fysiske recovery dvd også på en Acer maskin? Du kan faktisk også få tilsend en gratis hvis du ikke klarer å brenne en dvd selv... Tre kamrater har maskiner som slutter å virke? Hva sluttet å virke? Acer har en vel så god suport avd som feks HP og Dell og jeg har min fjerde Acer maskin og "ingen har sluttet å virke" så det drar opp den positive delen noe.. Du kan ikke dømme en av verdes største produsenter for at din maskin har slutte å fungere og hva tar tid? Har du ring support og spurt de? Acer er har den verste supporten som jeg har vært borti, jeg fikk feil på pcen min i vinter, da var det blu-ray spilleren som ikke virket. Sendte den inn men fikk aldri ny. (antar pakker uten sporingsnummer blir kastet hos dem) Kjøpte da en ny og etter en måned så slutta maskine å virke (ikke respons selv om forsyninga virka) Sender den inn og det går 7 uker uten noe som helst respons før jeg må bynne å ringe. Sitter i kø i 40 minutter før man får svar. Personen jeg snakker med skal sjekke opp saken og etter 4 dager så skjer det ingen ting. Ny telefonrunde med 50 minutter kø så kommer jeg gjenom til en som skal sjekke. Lurer på hva som skjer fremover. Du sier at Acer har like god support som HP, jaja, hadde HP tidligere og det var hjelpsomhet med en gang samt at HP sine pcer ligger milevis foran når det gjelder kvalitet. Det som sluttet å virke vat at maskinen slutter å virke. Den er DØD. Å når tre personer i vennekretsen min har kjøpt Acer og alle får feil på dem så ringer det ei bjelle. Jeg har meget god erfaring med pcer av forskjellige slag, og når det kommer til byggekvalitet så suger dem. Hele maskinen flexer og man får generelt en billigfølelse når man tar i dem. MEN man får det man betaler for, og det stemmer som regel. Er ting billig så er det en grunn til det. Huff dette var leit Vel jeg har gode erfaringer du har en dårlig, og ja det er virkelig noe dritt når et produkt ikke fungerer om det er Acer, HP eller en ny BMW... Jeg har erfaring med HP suport da jeg også har en HP DV9500 og det første som møtte meg var to døde pixsler kjedelig men levbart. Det andre som skjedde etter hvert var et skjermkort som gikk babanas og som igjen gjorde at vifta gikk på full gass og temp lå jevnt på 80 grader. Mitt møte med HP suport var ikke så hyggelig da den "svenske" dama sier at jeg ikke har garanti selv om maskinen er bare 6 mnd men den var gått ut av produksjon sa hun jeg sa at jeg hadde kvittering på kjøpet fra Netshop men hun rikket ikke på sine meninger selv om jeg sa jeg hadde et års garanti. Jeg måtte ta denne saken med 5 forskjellige personer (alle svanske)mange telefoner frem og tilbake før jeg til slutt fikk lov til å sende den til rep hos Infocare. Det gikk 3 uker og maskinen kom tilbake og har fungert etter dette, så vidt jeg vet så er det Infocare Acer også bruker... Uansett så syntes jeg HP var noe dritt og hadde en håpløs kundeservice som ikke kunne jobben sin samt slo seg helt på vranga.. Forskjellige opplevelser med forskjellige merker, jeg har brukt Acer suport en gang og det var for å få en recovery cd da programmet på maskinen ikke fullførte brenningen og dette fikk man gjøre kun en gang på den tiden men uansett cd-en lå i posten en uke senere. Nå har jeg aldri kjøpt de billigste maskinene til verken Acer eller HP men en ting er sikkert og det er at jeg har sett minst like mye drittskriving om HP maskiner som Acer så derfor min klartekst at du ikke kan dømme en produsent etter personlige negative erfaringer det blir rett og slett for dumt og dvs at jeg ikke kan kjøpe HP/Compac lenger men jeg tror jaggu jeg kommer til å gi de en mulighet til hvis de har et produkt i fremtiden som viser seg å friste mitt hode og hjerte. Når det gjelder byggekvalitet/kvalitet generelt så må jeg si meg uening der også da dette er forskjell fra type til type og feks min nye Acer Timeline banker min et år HP maskin på byggekvalitet faktisk i alle ledd... Nå er ikke Timeline et billigprodukt heller og ja selvsagt har Acer billigmaskiner som ikke direkte oser kvalitet men da er vi inne på en annen debatt for billigmaskinene til Hp er faktisk ikke et dugg bedre og da er det ordtaket (får det man betaler for) som gjelder. Kanskje du skal legge litt mer penger i ditt neste kjøp så får du nok kvalitetfølelse du også... Lykke til videre og god helg! Endret 15. august 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 hva med denne da, er den verdt en 1000lapp mer; http://www.elprice.no/skolestart/studier/a...4330-lxpdu0x189 Ut i fra tester er det vel liten tvil om dette... Men den har et dårligere skjermkort derimot,hvis jeg har forstått rett!? Nå får man ikke et topp skjermkort i denne prisklassen så da spørs det hva du vil prioritere.... Mitt tips, hold dere unna Acer. Dårlig kvalitet og elendig support hvis noe skjer. Jeg sendte min inn i slutten av juni (den sluttet bare å virke) og jeg har enda ikke fått den tilbake. Jeg har to kamerater som har acer og deres pcer har også bare sluttet og virke. Man får heller ikke med operativsystem på dvd. Er vel ingen som sender med opperativsystem på egen cd lenger recovery ja så velkommen til 2009. Du har fått med deg at du kan brenne din egen fysiske recovery dvd også på en Acer maskin? Du kan faktisk også få tilsend en gratis hvis du ikke klarer å brenne en dvd selv... Tre kamrater har maskiner som slutter å virke? Hva sluttet å virke? Acer har en vel så god suport avd som feks HP og Dell og jeg har min fjerde Acer maskin og "ingen har sluttet å virke" så det drar opp den positive delen noe.. Du kan ikke dømme en av verdes største produsenter for at din maskin har slutte å fungere og hva tar tid? Har du ring support og spurt de? Acer er har den verste supporten som jeg har vært borti, jeg fikk feil på pcen min i vinter, da var det blu-ray spilleren som ikke virket. Sendte den inn men fikk aldri ny. (antar pakker uten sporingsnummer blir kastet hos dem) Kjøpte da en ny og etter en måned så slutta maskine å virke (ikke respons selv om forsyninga virka) Sender den inn og det går 7 uker uten noe som helst respons før jeg må bynne å ringe. Sitter i kø i 40 minutter før man får svar. Personen jeg snakker med skal sjekke opp saken og etter 4 dager så skjer det ingen ting. Ny telefonrunde med 50 minutter kø så kommer jeg gjenom til en som skal sjekke. Lurer på hva som skjer fremover. Du sier at Acer har like god support som HP, jaja, hadde HP tidligere og det var hjelpsomhet med en gang samt at HP sine pcer ligger milevis foran når det gjelder kvalitet. Det som sluttet å virke vat at maskinen slutter å virke. Den er DØD. Å når tre personer i vennekretsen min har kjøpt Acer og alle får feil på dem så ringer det ei bjelle. Jeg har meget god erfaring med pcer av forskjellige slag, og når det kommer til byggekvalitet så suger dem. Hele maskinen flexer og man får generelt en billigfølelse når man tar i dem. MEN man får det man betaler for, og det stemmer som regel. Er ting billig så er det en grunn til det. Huff dette var leit Vel jeg har gode erfaringer du har en dårlig, og ja det er virkelig noe dritt når et produkt ikke fungerer om det er Acer, HP eller en ny BMW... Jeg har erfaring med HP suport da jeg også har en HP DV9500 og det første som møtte meg var to døde pixsler kjedelig men levbart. Det andre som skjedde etter hvert var et skjermkort som gikk babanas og som igjen gjorde at vifta gikk på full gass og temp lå jevnt på 80 grader. Mitt møte med HP suport var ikke så hyggelig da den "svenske" dama sier at jeg ikke har garanti selv om maskinen er bare 6 mnd men den var gått ut av produksjon sa hun jeg sa at jeg hadde kvittering på kjøpet fra Netshop men hun rikket ikke på sine meninger selv om jeg sa jeg hadde et års garanti. Jeg måtte ta denne saken med 5 forskjellige personer (alle svanske)mange telefoner frem og tilbake før jeg til slutt fikk lov til å sende den til rep hos Infocare. Det gikk 3 uker og maskinen kom tilbake og har fungert etter dette, så vidt jeg vet så er det Infocare Acer også bruker... Uansett så syntes jeg HP var noe dritt og hadde en håpløs kundeservice som ikke kunne jobben sin samt slo seg helt på vranga.. Forskjellige opplevelser med forskjellige merker, jeg har brukt Acer suport en gang og det var for å få en recovery cd da programmet på maskinen ikke fullførte brenningen og dette fikk man gjøre kun en gang på den tiden men uansett cd-en lå i posten en uke senere. Nå har jeg aldri kjøpt de billigste maskinene til verken Acer eller HP men en ting er sikkert og det er at jeg har sett minst like mye drittskriving om HP maskiner som Acer så derfor min klartekst at du ikke kan dømme en produsent etter personlige negative erfaringer det blir rett og slett for dumt og dvs at jeg ikke kan kjøpe HP/Compac lenger men jeg tror jaggu jeg kommer til å gi de en mulighet til hvis de har et produkt i fremtiden som viser seg å friste mitt hode og hjerte. Når det gjelder byggekvalitet/kvalitet generelt så må jeg si meg uening der også da dette er forskjell fra type til type og feks min nye Acer Timeline banker min et år HP maskin på byggekvalitet faktisk i alle ledd... Nå er ikke Timeline et billigprodukt heller og ja selvsagt har Acer billigmaskiner som ikke direkte oser kvalitet men da er vi inne på en annen debatt for billigmaskinene til Hp er faktisk ikke et dugg bedre og da er det ordtaket (får det man betaler for) som gjelder. Kanskje du skal legge litt mer penger i ditt neste kjøp så får du nok kvalitetfølelse du også... Lykke til videre og god helg! Jeg har en acer aspire nå og den har funket helt ok, men jeg har hatt litt problemer med ytelsen derimot...men dette kommer muligens av vista eller annen software!! HP derimot har jeg også dårlig erfaring med, den modellen jeg hadde, hadde ubehaglig tastatur og ble ALT for varm, noe som førte til at vidta gikk konstant!!! Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Takk for alle svarene, men tror jeg muligens går for aspire 6530g, men er derimot litt usikker på om AMD 64 x 2 RM74 prosessoren er bra nok!? Endret 15. august 2009 av dan83 Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 hva med denne da, er den verdt en 1000lapp mer; http://www.elprice.no/skolestart/studier/a...4330-lxpdu0x189 Ut i fra tester er det vel liten tvil om dette... Men den har et dårligere skjermkort derimot,hvis jeg har forstått rett!? Nå får man ikke et topp skjermkort i denne prisklassen så da spørs det hva du vil prioritere.... Mitt tips, hold dere unna Acer. Dårlig kvalitet og elendig support hvis noe skjer. Jeg sendte min inn i slutten av juni (den sluttet bare å virke) og jeg har enda ikke fått den tilbake. Jeg har to kamerater som har acer og deres pcer har også bare sluttet og virke. Man får heller ikke med operativsystem på dvd. Er vel ingen som sender med opperativsystem på egen cd lenger recovery ja så velkommen til 2009. Du har fått med deg at du kan brenne din egen fysiske recovery dvd også på en Acer maskin? Du kan faktisk også få tilsend en gratis hvis du ikke klarer å brenne en dvd selv... Tre kamrater har maskiner som slutter å virke? Hva sluttet å virke? Acer har en vel så god suport avd som feks HP og Dell og jeg har min fjerde Acer maskin og "ingen har sluttet å virke" så det drar opp den positive delen noe.. Du kan ikke dømme en av verdes største produsenter for at din maskin har slutte å fungere og hva tar tid? Har du ring support og spurt de? Acer er har den verste supporten som jeg har vært borti, jeg fikk feil på pcen min i vinter, da var det blu-ray spilleren som ikke virket. Sendte den inn men fikk aldri ny. (antar pakker uten sporingsnummer blir kastet hos dem) Kjøpte da en ny og etter en måned så slutta maskine å virke (ikke respons selv om forsyninga virka) Sender den inn og det går 7 uker uten noe som helst respons før jeg må bynne å ringe. Sitter i kø i 40 minutter før man får svar. Personen jeg snakker med skal sjekke opp saken og etter 4 dager så skjer det ingen ting. Ny telefonrunde med 50 minutter kø så kommer jeg gjenom til en som skal sjekke. Lurer på hva som skjer fremover. Du sier at Acer har like god support som HP, jaja, hadde HP tidligere og det var hjelpsomhet med en gang samt at HP sine pcer ligger milevis foran når det gjelder kvalitet. Det som sluttet å virke vat at maskinen slutter å virke. Den er DØD. Å når tre personer i vennekretsen min har kjøpt Acer og alle får feil på dem så ringer det ei bjelle. Jeg har meget god erfaring med pcer av forskjellige slag, og når det kommer til byggekvalitet så suger dem. Hele maskinen flexer og man får generelt en billigfølelse når man tar i dem. MEN man får det man betaler for, og det stemmer som regel. Er ting billig så er det en grunn til det. Huff dette var leit Vel jeg har gode erfaringer du har en dårlig, og ja det er virkelig noe dritt når et produkt ikke fungerer om det er Acer, HP eller en ny BMW... Jeg har erfaring med HP suport da jeg også har en HP DV9500 og det første som møtte meg var to døde pixsler kjedelig men levbart. Det andre som skjedde etter hvert var et skjermkort som gikk babanas og som igjen gjorde at vifta gikk på full gass og temp lå jevnt på 80 grader. Mitt møte med HP suport var ikke så hyggelig da den "svenske" dama sier at jeg ikke har garanti selv om maskinen er bare 6 mnd men den var gått ut av produksjon sa hun jeg sa at jeg hadde kvittering på kjøpet fra Netshop men hun rikket ikke på sine meninger selv om jeg sa jeg hadde et års garanti. Jeg måtte ta denne saken med 5 forskjellige personer (alle svanske)mange telefoner frem og tilbake før jeg til slutt fikk lov til å sende den til rep hos Infocare. Det gikk 3 uker og maskinen kom tilbake og har fungert etter dette, så vidt jeg vet så er det Infocare Acer også bruker... Uansett så syntes jeg HP var noe dritt og hadde en håpløs kundeservice som ikke kunne jobben sin samt slo seg helt på vranga.. Forskjellige opplevelser med forskjellige merker, jeg har brukt Acer suport en gang og det var for å få en recovery cd da programmet på maskinen ikke fullførte brenningen og dette fikk man gjøre kun en gang på den tiden men uansett cd-en lå i posten en uke senere. Nå har jeg aldri kjøpt de billigste maskinene til verken Acer eller HP men en ting er sikkert og det er at jeg har sett minst like mye drittskriving om HP maskiner som Acer så derfor min klartekst at du ikke kan dømme en produsent etter personlige negative erfaringer det blir rett og slett for dumt og dvs at jeg ikke kan kjøpe HP/Compac lenger men jeg tror jaggu jeg kommer til å gi de en mulighet til hvis de har et produkt i fremtiden som viser seg å friste mitt hode og hjerte. Når det gjelder byggekvalitet/kvalitet generelt så må jeg si meg uening der også da dette er forskjell fra type til type og feks min nye Acer Timeline banker min et år HP maskin på byggekvalitet faktisk i alle ledd... Nå er ikke Timeline et billigprodukt heller og ja selvsagt har Acer billigmaskiner som ikke direkte oser kvalitet men da er vi inne på en annen debatt for billigmaskinene til Hp er faktisk ikke et dugg bedre og da er det ordtaket (får det man betaler for) som gjelder. Kanskje du skal legge litt mer penger i ditt neste kjøp så får du nok kvalitetfølelse du også... Lykke til videre og god helg! Billig og billig, maskina kosta 14000 og det er en Acer aspire 8730 Men heretter skal jeg kun satse på business modeller enten fra HP eller Lenovo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå