Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) hvilke radiokanaler er morsomst i GTA IV? og er det slik oss dere at hver eneste gang dere bytter til massive B ettellerannet så roper radioværten navnet på stasjonen? edit: glemte å si at jeg ikke er særlig fan av musikk i spillet, vil helst bare høre på artige programmer. Endret 12. august 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 1. Liberty Rock 2. nei ingen sier navnet på kanalen det står jo tross alt oppe da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 han sier det hver eneste gang jeg er innom den! enten har jeg flaks/uflaks og kommer inn akkurat når han sier det elelrs er det noe galt med spillet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Electro choc! Det er awesome å kjøre ned til stranda på flyplassen, stå ved siden av bilen og se på solnedgangen med niiice trance-musikk i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 jeg får bare høre det hipp som happ, ikke med en gang jeg er inne på kanalen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå