Papirkurven Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Heisann. Madammen har en bærbar PC som i det siste har blitt ekstrem treg. Oppstarten kan ta opp til en time før du kommer inn i windows. Tar ca. 30min før du kommer til der du skriver passordet. Så etter det, er det 30 nye minutter hvor du må vente til du har kommet inn i windowsen. Da vi er inne i windosen kommer denne "Programmet har sluttet og virke/svarer ikke" når hun bruker Mozilla f.eks. Blåskjerm kommer og går det og. Først da dette skjedde kom jeg meg ikke inn i windowsen i hele tatt. Skjermen ble bare svart før jeg i hele tatt kom inn i windows. Prøvde og komme meg inn i sikkerhetsmodus for å se etter om det gikk. Men da jeg kom til der den loader fullt av ting, stoppet den på .. nå husker jeg ikke hva den fila het. Men det tror det var en disk.sys fil eller noe inne i system32 mappa hvertfall. Men etter mange restart klarte jeg og komme meg inn i sikkerthetsmodusen. Etter litt søking på google fant jeg ut at andre har hatt samme problemet, og de løste den med og slette en fil som tilhørte daemon tools, som låg inne i system32 mappa. Jeg gjorde det, og maskina fungerte etter dette. Men nå har den blitt enda tregere, og klikker stadig vekk/hele tiden. Dette er en Acer Aspire 5930G vist det skulle ha noe å si. Vist ingen av dere kommer med en løsning blir PCen formatert. EDIT: Hva er kommandoen i kjør sån at jeg får tatt en slik systemsjekk ved oppstart? Takker for all hjelpen jeg kan få! Endret 12. august 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Otern Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 alt + f10 så får du frem recovery. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå