T310 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei, Har tenkt og kjøpe ny stasjonær, er usikker på hva jeg skal velge, om jeg skal bygge selv eller kjøpe ferdig. Har sett litt på denne: Acer Men er åpen for andre forslag. Pcen kommer til og bli brukt til surfing, spilling (CS), youtube filmer, og se film ellers. Er og på jakt etter en 22" full hd skjerm, men er veldig usikker her, så har ikke sett meg ut noe. På forhånd takk mvh. Jarle Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hvis du bare skal spille CS så trenger du ikke så god pc. Jeg har sett på denne, du må bygge den selv, men du får vanvittig mye for pengene! Det er også 2 med Intel'er til samme pris. Denne og denne. Endret 12. august 2009 av Natrium Lenke til kommentar
T310 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Takk, hovedsaklig er det cs, men kommer det et spill f.eks det nye cs. så vil jeg ha en pc som jeg kan ha en stund. Har en helt grei pc idag, og vil ha en som er en del bedre en den. Men hva med skjerm? Mus og tastatur? Ikke trådløst. Men hva har dere og si om den pcen jeg linket til? Endret 12. august 2009 av T310 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå