Gå til innhold

hastighet på x-box live???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det går an å spille xbox live! med hjelp av (dobbel) Isdn linje? Bor nemlig i utkant Norge og må vel vente til neste århundrede før vi får bredbånd :evil:

Noen som har erfaringer med det eller hørt noe?

Takknemmelig for relevante svar, suggestions.

du ha bredbånd.

Lenke til kommentar
128 upload virker helt strøkent det. Nesten aldri lag.

MotoGP2 kicker forøvrig ass

Legg meg til! Gamertag: Kalvik

hvordan kan jeg legge til deg på moto gp2 friendslista? hvordan plass har du på world rankingen? Jeg var borte i tre dager og datt tre tusen plasser ned til 16000 plass :roll:

Lenke til kommentar
Leste denne artikelen på http://www.dinside.no/php/art.php?id=90452www.dinside.no Der står det skrevet at en norsk bedrift tilbyr bredbånd via sattelitt for betalbare priser. Skal spørre om informasjon når jeg kommer hjem fra jobben og holde dere andre som bor i bushen oppdatert, kanskje det er håp for oss? :woot:

huff, syntes det var dyrt, 225kr pluss tellerskritt, pluss alle de engangsutgiftene i starten. blir sikkert billigere å bare flytte til en plass der du kan få bredbånd fra bluecom, ngt eller no :p

Lenke til kommentar

Dyr og dyr...Når man ellers ikke kan få tak i Xboxlive, så er jo alt bare relativ (som Albert også sa en gang) så jeg er mer enn villig til å betale mye for å være med. TV`n hos oss blir bare brukt sammen med xbox for å spille og se dvd film, vi har verken antenne eller parabol så disse pengene kan vi jo bruke til live! :D

Kan ikke åpne hjemmesiden til leverandøren siden vi bruker prehistorisk nettleser på arbeid så har dessverre ikke funnet ut enda om det går ann å spille Live! via nevnte alternativet. Håper å få tid hjemme imorgen.

Lenke til kommentar

Oh man...we`re screwed...

Fant følgende skuffende melding på www.xbox.se:

Xbox-kompatibla bredbandstjänster

Xbox Live fungerar med de flesta Internettjänster för bredband (kabelmodem eller ADSL), men kvalitet och prestanda varierar beroende på bredbandstjänstens anslutningshastighet. Vissa typer av tjänster, till exempel satellit, fungerar inte alls. Observera att du beroende på vilken typ av bredbandstjänst du har, kan behöva ansluta ytterligare hårdvara.

Altså ikke noe muligheter via sattelitt :roll::grumpy:

Lenke til kommentar
Oh man...we`re screwed...

Fant følgende skuffende melding på www.xbox.se:

Xbox-kompatibla bredbandstjänster

Xbox Live fungerar med de flesta Internettjänster för bredband (kabelmodem eller ADSL), men kvalitet och prestanda varierar beroende på bredbandstjänstens anslutningshastighet. Vissa typer av tjänster, till exempel satellit, fungerar inte alls. Observera att du beroende på vilken typ av bredbandstjänst du har, kan behöva ansluta ytterligare hårdvara.

Altså ikke noe muligheter via sattelitt :roll:  :grumpy:

huff, det sug, føler med deg :-? men bra at du fant det ut før du hadde bestilt sattelitt bredbånd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...