steinrr Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nok et landskapsmotiv fra Jæren. Kamera: Canon EOS 20D. Optikk: Canon EF 17-40 f/4 L Brennvidde: 22mm. Blender: f/5. Lukkerhastighet: 1/50s Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Et utrolig spennende bilde med et kjempe bra fargespill. Liker skyene som er farget av solen og himmelen som er ferd med å gjøre dagen om til natt/kveld. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Liker det. Men, og det er muligens bare jeg som er rar, jeg legger veldig godt merke til de to røde og blå tingene (er det personer?) akkurat ved trærne på høyresiden. Tror jeg ville prøvd å klone dem vekk. Ellers er jeg helt enig med forrige taler. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Flott sammendrag av Jæren i for-middel-bakgrunn; steingjerder, flatt kulturlandskap (som er veldig menneskeskapt) og masse himmel. Litt skjev horisont? Mangler kanskje noe som gjør det helt spesiellt, men vet ikke hva det skulle være. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Stemningsfullt og "gamledagerpreg". Likte det godt. Det lille ekstra hadde kanskje vært om åkeren ikke hadde vært slått enda? Med en liten "sjø" av kornaks på andre siden av gjerdet. Og er enig i at du burde fjernet de to personene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Takk for tilbakemelding! Har faktisk ikke sett de folka før nå, så de må nok klones vekk ja. I tillegg lurer jeg på om jeg burde økt eksponeringen bittelitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå