Howard Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Gigabyte med nForce2 Ultra 400 Gigabyte har lansert nye hovedkort med støtte for AMD-prosessorer med 400 FSB. Les notisen her. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 De tre nye nForce2 Ultra 400-baserte kortene fra Gainward kommer med ulike konfigurasjoner. Litt tidlig på morgenen? hehe Ellers, takk for opplysningen, ser ut som nVidia kommer til å trone på toppen ei god stund med sin socket A chipset Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 leste jeg riktig når jeg ser "DualBIOS" nest nederst i tabellen? i såfall hva er det? to bioser på samme hk? isåfall hva er vitsen med det? Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 dual-BIOS er en BIOS og en backup-BIOS, såvidt jeg har forstått.. ganske kjekt ellers ser jo disse kortene råflotte ut. Topmodellen har jo ALT! kommer nok til å sikle litt der ja Forresten fint om noen poster her hvis man finner noen dato-kunngjøringer. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 dual-BIOS er en BIOS og en backup-BIOS, såvidt jeg har forstått.. ganske kjekt da lærte jeg vist noe idag også. høres jo kjekt ut det ja... kan flashe bios uten å ofre en tanke på at den skal streike pga feks strømbrudd. Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 kan flashe bios uten å ofre en tanke på at den skal streike pga feks strømbrudd. er nok det som er planen ja.. Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det er riktig. Der er med en backup-BIOS som tar over om hoved BIOS'en ikke fungerer. Kortene ble lansert den 12. mai, så det skal vel ikke ta lang tid før de er i butikkhyllene. Edit : Gigabyte har forresten noe som heter "6-Dual-Miracle" som kan leses om man følger linken i artikkelen, der står det bl.a. om Dual-BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå